أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۵۱۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۸ تير ۱۳۹۵
مقامات انگلیس تایید کردند که هواپیمای حامل بوریس جانسون وزیر خارجه جدید انگلیس عصر روز یکشنبه مجبور به فرود اضطراری به فرودگاه لوتون در نزدیکی لندن شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، وزارت خارجه انگلیس تایید کرده که فرود اضطراری هواپیمای حامل وزیر خارجه انگلیس ناشی از بروز نقض فنی در این هواپیما بوده است.

بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس از لندن عازم بروکسل برای شرکت در نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا بوده است.

یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس گفت: هواپیمای یاد شده که حامل بوریس جانسون و سایر مقامات وزارت خارجه این کشور بوده اند بعد از ظهر روز یکشنبه در جریان پرواز به سمت بروکسل به دلیل بروز مشکل فنی در سیستم هیدرولیک آن، مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه لوتون واقع در ۳۰ مایلی لندن شد.

این سخنگو با بیان اینکه این هواپیما متعلق به نیروی هوایی انگلیس بوده است، گفت که بوریس جانسون با هواپیمای دیگری به بروکسل رفته است.

بوریس جانسون وزیر جدید خارجه انگلیس در اولین ماموریتش، قرار است روز دوشنبه در شورای امور خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل با همتاهای اروپایی اش دیدار کند.

وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه با انتشار یادداشتی در صفحه توئیترش گفت که در جریان سفرش به بروکسل قرار است با فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز ملاقاتی داشته باشد.

'ترز می ' روز چهارشنبه گذشته با انتقال فیلیپ هاموند به وزارت دارایی، بوریس جانسون شهردار سابق لندن و از حامیان برگزیت را به سمت وزارت خارجه انتخاب کرد.

اما این انتخاب علاوه بر داخل انگلیس، در خارج از این کشور نیز چندان مورد استقبال قرار نگرفت.
ساندی میل روز یکشنبه نوشت در جریان تجمع جمعه شب شماری از افراد 'آنارشیست' که ماسک بر صورت داشتند، سه نفر به دلیل درگیر شدن با پلیس، دستگیر شده اند.

این نشریه افزود: به گفته پلیس متروپلیتن لندن، در زمان تجمع این افراد که ساعت هشت شب جمعه گذشته صورت گرفت، بوریس جانسون در خانه اش نبوده است.

برخی از مقامات اروپایی نیز با 'ترس و خشم 'با انتصاب بوریس جانسون به سمت وزیر خارجه انگلیس از سوی 'ترزا می' نخست وزیر جدید این کشور برخورد کرده اند.

' ژان مارک ایرو' وزیر خارجه فرانسه از بوریس جانسون به دلیل اظهاراتش در جریان همه پرسی ۲۳ژوئن ( سوم تیرماه ) به عنوان یک 'دروغ گو ' یاد کرده و گفته است که او نگران از مذاکره با جانسون است.

به گزارش منابع انگلیسی، وزیر خارجه فرانسه به رادیو یورو ۱، گفته است: بوریس جانسون در جریان همه پرسی دروغ های زیادی به مردم انگلیس گفت و حال قرار است از مواضع کشورش دفاع کند.

وی افزود:' من نیاز به شریکی دارم که بتوانم با او مذاکره کنم و کسی باشد که شفاف، قابل اعتماد و معتبر شمرده شود.'
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها