أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۵۲۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۲۸ تير ۱۳۹۵
گزارش ۵۹۸ از دومین سفراستانی رئیس جمهور به کرمانشاه:
در جلوی ورزشگاه گروه های مختلف مردم بنر ها و پلاکارد هایی که در آن مطالبات و اعتراضاتشان را مطرح کرده بودند حضور داشتند مانند: جمعی که بنری را در دست گرفته بودند که نشان می داد از ورشکست شدگان واحد های تولیدی و صنعتی استان اند و حتی تعدادی از آنان با گرفتن مرخصی از زندان آزاد شده بودند تا صدای اعتراضشان را به گوش آقای روحانی برسانند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، روز گذشته دومین سفر استانی رئیس دولت یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی به کرمانشاه با حاشیه های بسیاری همراه بود که در ادامه بخشی از این حواشی در ادامه می آید.

اولین چیزی که نظر را جلب می کرد ده ها بنری بود که در سطح شهر و در مسیر استقبال نصب شده بود؛ بنر هایی که طبق شنیده ها مبالغ قابل توجهی را از پول بیت المال بلعیده بود. غالب مردم در مسیر استقبال حضور نداشتند و ترجیح داده بودند در جلوی ورزشگاه محل سخنرانی حضور یابند.

در حوالی ورزشگاه چند ده عدد اتوبوس به چشم میخورد که جلوی آن ها بنرهایی با عنوان ستاد استقبال از دکتر روحانی نصب بود که نام شهرستان ها و بخش ها و روستاهای اطراف کرمانشاه بر آن نقش بسته بود. با مردم که هم صحبت می شدی می گفتند برای پیگیری مطالباتشان از طریق نامه ای که در دست داشتند آمده اند. دولتی ها صندوق های اخذ نامه را درون ورزشگاه قرار داده بودند.

پس از تأخیری حدوداً دو ساعته ماشین رئیس جمهور در خیابان منتهی به ورزشگاه دیده شد در حالی که جمعی از دانشجویان با دست نوشته هایی اعتراضی در  اطراف ماشین دکتر روحانی دیده می شدند.

دست نوشته هایی مانند : هر صفدر حسینی = 90 شغل پایدار ؛ از برجام چه چیزی عاید کرمانشاه شده ؟! ؛ آقای روحانی وعده 100 روزه تان چه شد؟!؛ به بی کارترین استان کشور خوش آمدید، برجام چند شغل ایجاد کرده؟ و...





پس از اینکه محافظان پرتعداد درون جمعیت و  ماموران حاضر دست نوشته ها را دیدند دانشجویانی که مطالبات خود را در پلاکاردهایی در دست گرفته بودند پراکنده کردند و ماشین آقای روحانی نیز که قرار بود بین استقبال کنندگان، به صورتی خرامان به سمت ورزشگاه حرکت کند سرعتش را به شدت افزود و جمعیت را جا گذاشت.

در جلوی ورزشگاه  گروه های مختلف مردم بنر ها و پلاکارد هایی که در آن مطالبات و اعتراضاتشان را مطرح کرده بودند حضور داشتند مانند: جمعی که بنری را در دست گرفته بودند که نشان می داد از ورشکست شدگان واحد های تولیدی و صنعتی استان اند و حتی تعدادی از آنان با گرفتن مرخصی از زندان آزاد شده بودند تا صدای اعتراضشان را به گوش آقای روحانی برسانند.



در ابتدای حضور آقای روحانی در ورزشگاه عده ای نزدیک به 20 نفر شعار هایی در حمایت از سران فتنه سر دادند که با شعار مرگ بر فتنه گر مردم خاموش شدند. در حین سخنان دکتر روحانی جمعیت با شعارهایی که در رابطه با رکود؛ بیکاری؛ حقوق های نجومی و... بود سخنرانی اش را قطع کردند و روحانی نیز در واکنشی گفت: «حرف گوش نمی کنید و شعار قبلی تان را تکرار میکنید با این شعار ها و این شعر ها چیزی درست نمیشه» این در حالی بود که جمعیت در اعتراض به شعار هایی که خود  روحانی در رابطه با عملکرد دولت ؛ برجام و... داده بود این واکنش را نشان داد.



یکی از نکات قابل تامل این دیدار اظهار نظر روحانی در رابطه با وجود رکود اقتصادی در کشور بود این درحالی است که رئیس جمهور در سال 93 اعلام کرده بود که : " ما از رکود عبور کرده ایم "

در پایان روحانی در حالی سخنانش را به اتمام رساند  که ورزشگاه تقریبا خالی از جمعیت شده بود .




















نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها