کد خبر: ۳۸۵۲۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۸ تير ۱۳۹۵
قراردادهاي اكران جهاني فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» چراغ خاموش بسته شده است كه در نشست مطبوعاتي جزئيات آن در اختيار رسانه‌ها قرار مي‌گيرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، بيش از يك سال از آغاز اكران عمومي فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» مي‌گذرد. در اين مدت صحبت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي بسياري درباره اكران عمومي اين فيلم سينمايي شده است و همچنان تلاش‌ها در اين زمينه ادامه دارد.

از نكات قابل توجه كه مي‌توان به آن اشاره كرد اين است كه اكران بين‌المللي فيلم سينمايي «محمد رسول الله»‌ به كارگرداني مصطفي عقاد بعد از دوازده سال در ايران انجام شد و در اكثر كشورهاي عربي هم اجازه اكران ندادند.

تلاش‌ها براي اكران عمومي فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» بر عهده شركت نورتابان است. جز چند گفت‌وگوي كوتاه صحبت‌هاي دقيق و روشني در اين رابطه از سوي مسئولين اين امر در رسانه‌ها را شاهد نبوديم. اين در شرايطي است كه در جلساتي كه مجيدي در اين باره مي‌توانست نظر دهد ترجيح داد تا مدتي اين موضوع چراغ خاموش پي‌گيري شود.

بر پايه اين گزارش برخي كشور‌ها تلاش‌هايي براي ديده نشدن اين اثر سينمايي كرده‌اند. عربستان سعودي نيز جزو اين دسته قرار گرفته و شرايط را كمي با اطلاع رساني غلط در بعد جهاني و كشور‌هاي عربي ناآرام كرده بود. لابي عربستان نيز در اين مسير شكسته شده است.

بر اساس شنيده‌هاي خبرنگار سينمايي خبرگزاري فارس اين روزها مذاكراتي با موسسات خارجي انجام شده كه اكران بين المللي فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» را تسهيل خواهد كرد و طي يكي دو هفته آينده محمدرضا صابري جلسه مطبوعاتي را با حضور رسانه‌ها برگزار خواهد كرد و آخرين اطلاعات لازم و مبلغ قراردادها نيز در اختيار رسانه‌ها و مردم گذاشته مي‌شود.

مسئولان و پخش‌كنندگان بين‌المللي فيلم‌هاي سينمايي از كشورهايي مانند عراق،تركيه،‌تونس، انگليس و... قرارداد‌هاي‌شان بسته شده اما پخش فيلم سينمايي «محمد رسول الله (ص)» در اين كشورها به صورت همزمان نيست و هركدام بر اساس سياستي كه پيش خواهند گرفت اكران فيلم را انجام مي‌دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها