کد خبر: ۳۸۵۳۲۸
زمان انتشار: ۰۸:۴۰     ۲۹ تير ۱۳۹۵
دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه رازي در گفتگو با ۵۹۸:
وی افزود: بنده يك فعال دانشجويي هستم در طول دوران فعاليتم در دانشگاه با شخصيت هاي سياسي مختلف ديدار كرده ام، از دكتر عارف و دكتر كواكبيان گرفته تا علي مطهري و دكتر جليلي و دكتر احمدي نژاد و ... عكس هايي هم كه در اين مراسمات گرفته شده است/ در مراسم سخراني دكتر روحاني بنده به همراه تعدادي از دانشجويان پلاكاردهايي را بر دست كرفتيم تا شايد بتوانيم مطالبات مردم فقير و مستضعف استانمان را به گوش رئيس جمهور برسانيم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سفر رئیس جمهور به کرمانشاه با حاشیه های بسیاری همچون اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی و معیشتی همراه بود، اعتراضاتی که موجب ناراحتی و واکنش حجت الاسلام روحانی نیز گردید. در این بین رسانه های حامی دولت و اصلاح طلب سعی نمودند با انتشار تصاویری از یکی فعالین دانشجویی کرمانشاه درکنار برخی از شخصیت های سیاسی، اعتراضات وسیع مردمی را سازماندهی شده عنوان کنند.

در همین خصوص خبرنگار پایگاه 598 در گفتگویی با ابوذر صفره، دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه رازي که در طول دو روز گذشته مورد هجمه وسیع کانال ها و رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته است به بررسی ادعای این رسانه ها پرداخته است.

ابوذر صفره، دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه رازي در تشریح ماجرا اظهار داشت: روز گذشته به دنبال سخنراني دكتر روحاني در كرمانشاه عكس هايي از بنده در رسانه هاي اصلاح طلب منتشر شد و تهمت ها ،توهين ها و نسبت هاي خلاف واقع اي به من زده شد. رسانه هاي اصلاح طلب عكس هايي از من منتشر كردند مبني بر اينكه بنده وابسته به جناح هاي سياسي هستم و انتقاد من نسبت به دولت برخاسته از دعواهاي جناحي و حزبي است. حال بگذريم از فحش و ناسزاهايي كه مدعيان اصلاح طلب و حاميان بي اخلاق دولت نثار ما كردند. خيلي جالب است؛ امروزكساني كه شعار اعتدال سرميدهند خودشان در بي اخلاقي از يكديگر سبقت ميگيرند، به راحتي دروغ ميگويند و براي توجيه اشتباهات دولت دست به هر كاري ميزنند.
 
وی افزود: بنده يك فعال دانشجويي هستم كه وابستگي به احزب سياسي ندارم و در طول دوران فعاليتم در دانشگاه با شخصيت هاي سياسي مختلف ديدار كرده ام، از دكتر عارف و دكتر كواكبيان گرفته تا علي مطهري و دكتر جليلي و دكتر احمدي نژاد و ... عكس هايي هم كه در اين مراسمات گرفته شده، حال اگر دوستان اصلاح طلب فكر ميكنند كه عكس گرفتن با يك شخصيت سياسي به معناي وابستگي به آن شخص است است پس می توانند ادعا کنند كه علاوه بر دكتر احمدي نژاد و دكتر جليلي به آقاي عارف و مطهري و كواكبيان هم وابسته ام .

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح نمود: ديدار با شخصيت ها و رجل سياسي فرهنگي و دعوت از آن ها در برنامه ها جهت آشنايي هرچه بيشتر جامعه دانشگاهي با مواضع جريان هاي مختلف كشور ميباشد و به هيچ وجه به معناي وابستگي به اين جريانات نيست، چرا اين رسانه ها تصاوير ما با شخصيت هاي اصلاح طلب را نشان نداده اند؟

ابوذر صفره گفت: جواب ساده است؛ چون رسانه هاي اصلاح طلب بدنبال اين اند كه از هر موقعيتي براي تخريب جناح مقابلشان استفاده كنند، اين بار هم قرعه به نام ما افتاد و ما را دستمايه جناح بازي خودشان قرار دادند.

وی اظهار نمود: در مراسم سخراني دكتر روحاني بنده به همراه تعدادي از دانشجويان پلاكاردهايي را بر دست كرفتيم تا شايد بتوانيم مطالبات مردم فقير و مستضعف استانمان را به گوش رئيس جمهور كشورمان برسانيم، عده اي ظاهرا به مذاقشان خوش نيامد، چند عكس را از ديدارهاي بنده با دكتر احمدي نژاد و دكتر جليلي منتشر كردند و گفتند اين جوان كه به دولت انتقاد كرده درواقع وابسته به فلان جريان سياسي بوده است.

دبير انجمن اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه رازي با اشاره به بی اخلاقی های صورت گرفته بیان داشت: اين انتقاد ها به حدي آن ها را عصباني كرده كه من را منافق و دشمن نظام اسلامي ناميده اند! واقعا حضور مخالف و منتقد تا اين حد غيرقابل تحمل است؟ يا آنكه به دنبال انتقام  جويي از جريان انقلابي هستند؟

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: كساني كه براي اولين بار بنده را كاسب تحريم خواندند بيايند وضعيت زندگي ما را ببينند و شرم كنند كه هيچ چيزي از اخلاق و شرع و تقوا برايشان مهم نيست تا به منتقدين خود هرنسبت خلافي بدهند.

وی در پایان گفت: من دانشجوي ترم آخر رشته فيزيك هستم، رشته سختي ست ولي خب نسبت به مسائل سياسي كشور هم نبايد بي توجه بود، من قسمتي از وقتم را به فعاليت هاي سياسي در دانشگاه اختصاص داده ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها