أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۵۳۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۹ تير ۱۳۹۵
احمد عليرضا بيگي گفت: آنچه از دولت انتظار مي رود اين است كه در مبحث يارانه صادق باشد.

به گزارش پایگاه 598، احمد عليرضا بيگي نماينده مردم تبريز و عضو كميسيون شورا و امور داخلي مجلس در گفتگو با بسيج، اظهار داشت: دولت براي اينكه در سال پاياني فعاليت خود آراي انتخاباتي را از دست ندهد  اصلاحيه اي را در قانون بودجه 95 لحاظ كرده است.

وي با بيان اينكه دولت درصدد حذف 2تبصره از قانون بودجه اي 95 برآمده است افزود: در اصلاحيه لايحه بودجه 95 ضمانت هاي اجرايي كه در قانون بودجه 95 براي اجبار دولت به حذف يارانه درآمدي دهك بالا وجود دارد اين در حالي است كه دولت بنا دارد 2تبصره را حذف كند.

نماينده مردم تبريز خاطر نشان كرد: دولت از ابتداي فعاليت با پرداخت يارانه مخالفت كرده است و در پي مانع تراشي مختلف بوده است ولي در سال پاياني فعاليت هيچگونه تلاشي نمي كند تا يارانه افرادي كه  بيش از 3 ميليون تومان درآمد دارند را حذف كند.

وي در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار مبني بر اينكه عملكرد سليقه اي دولت در حذف و پرداخت يارانه را رد مي كنيد اذعان داشت: آنچه از دولت انتظار مي رود اين است كه در مبحث يارانه صادق باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها