أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۵۴۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۹ تير ۱۳۹۵
وکیل مدافع حمید بقایی از شکایت رسمی موکلش علیه نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: شکایت کردیم تا ثابت کنیم با «تاکتیک دروغ بزرگ» دیگر نمی‌توان وجهه کارگزاران حکومت اسلامی در دولت‌های نهم و دهم را نزد ملت ایران مخدوش کرد.
به گزارش پایگاه 598، سیدعادل حیدری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: با اتمام مهلت داده شده به آقای «جعفرزاده ایمن‌آبادی» به منظور ارائه مدارک یا عذرخواهی از موکل به دلیل بیانات سراسر کذبشان و عدم پاسخگویی وی بالاجبار از وی شکایت کردیم.

وکیل مدافع بقایی با بیان اینکه علت این شکایت دفاع از شخص آقای بقایی نیست افزود: همه روزه شاهد حجم وسیعی از تبلیغات سوء و بیانات سراسر کذب علیه دولت‌های نهم و دهم و کارگزاران آن هستیم  و کماکان با سکوت خود، قضاوت در خصوص کارآمدی  دولت‌های نهم و دهم و مقایسه خدمات انجام شده را به افکار عمومی سپرده و از ورود به بازی‌های سیاسی خودداری کرده و می‌کنیم لکن بعضی اظهارات آنقدر بیجا و اکاذیبی بزرگ است که از تخریب اشخاص فراتر رفته و نظام را در اذهان ناکارآمد و حکومت اسلامی را ناتوان جلوه می‌دهد و لذا قطعا در اینگونه موارد نه به دفاع از شخص که به دفاع از نظام  اسلامی سکوت نکرده و اقدام لازم را خواهیم کرد چرا که این امر هم وظیفه ماست و هم مطالبه مردم.

حیدری توضیح داد: وقتی فردی که نماینده مردم است، یک کارگزار نظام اسلامی را متهم به خروج 20 هزار میلیارد تومان از داخل کشور به خارج کرده و مدعی می‌‌شود در بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری و در مواردی به حساب‌های شخصی افراد واریز کرده است و با این دروغ خود حجم عظیمی از خوراک تبلیغاتی رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را فراهم می‌کند به طوری که این اظهارات بازتاب وسیعی در VOA-BBC، رادیو فردا، دویچه وله و سایت گروهک منافقین و ... داشته است و به این بهانه علیه نظام تبلیغ وسیعی به راه انداخته و کل نظام را فاسد و ناکارآمد معرفی می‌کند و تمامی ارکان و دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی کشور را متهم به همراهی، بی تفاوتی و سهل‌انگاری متهم می‌کنند، مقابله با دروغ‌گویی وی عنوان دفاع از نظام را پیدا می‌کند نه دفاع از شخص.

وکیل مدافع بقایی تاکید کرد: این اکاذیب منتشره چنین تداعی می‌کند که در نظام اسلامی دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و قوه‌قضائیه آنقدر ناتوانند که نتوانستند جلوی خروج 20 هزار میلیارد تومان پول بیت‌المال را توسط موکل از کشور بگیرند و بعد از سال هم هیچ اقدامی نکردند یا همدست وی هستند در حالی که هیچ‌ کدام از این دو فرضیه صحیح نیست و حکومت مقتدر اسلامی اعم از دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و قوه‌قضائیه کاملا موضوعات رذا رصد کرده و می‌کنند.

حیدری در پایان افزود: اطمینان داریم دستگاه قضایی با همین نگاه موضوع را قاطعانه و با جدیت رسیدگى خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
۴
۰
بسیار اقدام پسندیده ای می کنه بقایی و خواسته ما مردم این هست که تا آخر بقایی این شکایت را پیگیری کنه .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۵
۲
۰
تا باشد روحانی و هم حزبی هایشان دست از تهمت و افترا به مخافان بردارند
تاریخ بهترین قاضی خواهد بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها