يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۴۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۹ تير ۱۳۹۵
تیم تراکتورسازی تبریز باید در ورزشگاهی بدون استانداردهای لازم بازیهای خود را انجام دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، ترمیم و بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز باعث شده تا تراکتورسازی تبریز برای میزبانی از حریفان خود در هفته های ابتدایی لیگ برتر دچار مشکل شود.

مسئولان تراکتورسازی در حال رایزنی هستند تا در صورت امکان بازی های خود را در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز انجام دهند اما تا این لحظه به نتیجه ای نرسیدند. از سوی دیگر چیزی که تاکنون قطعی است تراکتورسازی باید بازی های خود را در کمپ اختصاصی اش برگزار کند.

ورزشگاه تراکتورسازی اگرچه چمن نسبتا خوبی دارد اما هرگز استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر را ندارد. این ورزشگاه سکوهای تماشاگران خوبی ندارد و از سوی دیگر وضعیت قسمت های دیگر ورزشگاه هم مناسب نیست.

عکس هایی از قسمت های مختلف ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به خوبی غیراستاندارد بودن آن را به تصویر می کشد.
 
روبروی جایگاه ورزشگاه سکوهای متحرک نصب شده که استاندارد نیست.
روبروی جایگاه ورزشگاه سکوهای متحرک نصب شده که استاندارد نیست.
وضعیت اسفناک سرویس های بهداشتی و رختکن ورزشگاه
وضعیت اسفناک سرویس های بهداشتی و رختکن ورزشگاه
تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه کنده شده و اقدامی برای جایگزین کردن آنها صورت نگرفته است.
تعداد زیادی از صندلی های ورزشگاه کنده شده و اقدامی برای جایگزین کردن آنها صورت نگرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها