يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۶۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۳۰ تير ۱۳۹۵
مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: زنجانی واقعاً بیمار است و در حال حاضر هم دارو مصرف می‌کند اما شرایط‌ متهم به گونه‌ای نیست بخواهد در بیمارستان بستری شود.

به گزارش پایگاه 598، مصطفی محبی در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص آخرین وضعیت بیماری بابک زنجانی، گفت: وی مدتی قبل با تشخیص پزشک به بیمارستان اعزام شده بود اما در حال حاضر حالش خوب است و در زندان به سر می‌برد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا زنجانی سابقه بیماری قبلی داشته است، گفت: من اطلاعی از سابقه بیماری‌اش ندارم و این مسائل در پرونده پزشکی بیمار قید شده است.

مدیرکل زندان‌های استان تهران تصریح کرد: حسب تشخیص پزشک متهم به بیمارستان اعزام شد همانطور که زندانیان دیگر با تشخیص پزشک به بیمارستان می‌روند و اقدامات درمانی برایشان انجام می‌شود.

محبی ادامه داد: زنجانی واقعاً بیمار است و در حال حاضر هم دارو مصرف می‌کند اما شرایط متهم به گونه‌ای نیست بخواهد در بیمارستان بستری شود.

وی با تأکید بر اینکه تست پزشکی زندانیان از سوی بهداری زندان ماهیانه انجام می‌شود، گفت: زنجانی هم مثل سایر زندانیان تحت اقدامات درمانی قرار گرفت و این طور نیست که اگر کسی حالش بد باشد پزشک زندان دستور دهد او را به زندان منتقل کند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران در پاسخ به این سؤال آیا به زنجانی مرخصی استعلاجی تعلق می‌گیرد یا خیر، گفت: ما در این رابطه تنها دستور مقام قضایی را اجرا می‌کنیم، به این صورت که اگر پزشک به مقام قضایی نامه دهد و مقام قضایی هم دستور دهد ما او را به مرخصی می‌فرستیم.

محبی در پاسخ به این سؤال که آیا اعزام زنجانی به بیمارستان آتیه خواست خود وی بوده است یا این بیمارستان طرف قرارداد سازمان زندان‌ها است، گفت: معمولاً زندان بیمارستان خصوصی ندارد و ما با بیمارستان دولتی قرارداد داریم اگر کسی تمایل داشته باشد و مقام قضایی هم صلاح بداند به بیمارستان خصوصی می‌رود اما هزینه‌های درمانی هم بر عهده خود زندانی خواهد بود.

وی در پایان گفت: بیمارستان زندان تنها کارهای جزئی را انجام می‌دهد و در صورتی که حال زندانی وخیم باشد او را برای انجام کارهای تخصصی به بیمارستان‌های خارج زندان منتقل می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها