أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۵۷۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۳۱ تير ۱۳۹۵
معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن با اشاره به برگزاری آخرین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی»، گفت: مهلت نام‌نویسی در این رقابت‌ها امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه 598، نام‌نویسی در نهمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» از 15 خردادماه از طریق سایت دارالقرآن آغاز شد و قرار بود تا 15 تیرماه ادامه داشته باشد اما با توجه به اینکه زمان ثبت‌نام در این رقابت‌ها در ماه مبارک رمضان بود و بسیاری از برنامه‌های قرآنی در این ماه برگزار می‌شد، مسئولان سازمان دارالقرآن مهلت نام‌نویسی در این رقابت‌ها را تمدید کردند.

یوسف افراش معاون ارتباطات و امور استان‌های سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره پایان زمان نام‌نویسی در مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» اظهار داشت: امسال آخرین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا امروز فرصت دارند برای نام‌نویسی در این مسابقات به سایت سازمان دارالقرآن مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه امکان تمدید مهلت نام‌نویسی در این مسابقات وجود ندارد، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌ها نام‌نویسی در مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» تا پایان تیرماه در نظر گرفته شده بود بر همین اساس افرادی که قصد شرکت در این رقابت‌ها را دارند امروز می‌توانند اقدام کنند.

امسال آخرین دوره این رقابت‌ها در دو رشته «تفسیر یک جزء» شامل تفسیر جزء 30 قرآن و «تفسیر 3 جزء» شامل اجزای 27، 28 و 29 قرآن کریم برگزار می‌شود. همچنین آزمون 12 آذرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و منبع آن تفسیر نمونه، اثر آیت‌الله مکارم شیرازی و جمعی از فضلا است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها