يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۸۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
مدافع تیم فوتبال مشهد اعلام کرد تیمش در لیگ شانزدهم حرف های زیادی برای گفتن دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه: محمدرضا خانزاده درباره شرایط تیم مشهد قبل از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات و دوران آماده سازی را به بهترین شکل ممکن سپری کردیم. همه چیز خوب پیش می رود و انشاءالله بتوانیم گام اول را محکم برداریم. البته کار سختی مقابل ذوب آهن داریم اما باید تمام تمرکزمان روی بازی خودمان باشد تا بتوانیم موفق عمل کنیم.
 
وی درباره جذب بازیکنان اسمی عنوان کرد: بازیکنان باسابقه و خوبی به عضویت تیم مشهد در آمده اند. تیم ما تلفیقی از باتجربه ها و جوانان هستند که قطعا در لیگ برتر حرف های زیادی برای گفتن داریم. باید با اتحاد قلبی جلو برویم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.
 
مدافع تیم مشهد با اشاره به حضور پرسپولیسی های سابق عنوان کرد: به هر حال ما روزی بازیکن پرسپولیس بودیم و همه مان پرسپولیس را دوست داریم. الان تمام تمرکزمان روی بازی های تیم مشهد است و اینکه بتوانیم برای تیم خود مفید باشیم. امیدوارم با لطف امام رضا (ع) نتایج خوبی بگیریم.
 
خانزاده درباره فصل تلخی که سپری کرد، گفت: من به گذشته فکر نمی کنم. می خواهم فصل گذشته را جبران کنم. تمریناتم را به بهترین شکل جلو می برم و امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را پشت سر بگذارم.
 
وی درباره شانس خود برای بازگشت به تیم ملی افزود: تمام سعی و تلاشم را انجام می دهم تا دوباره به تیم ملی برگردم. امیدوارم ابتدا تیمم موفق باشد و بعد از آن برای رسیدن به تیم ملی تلاش خواهم کرد تا نظر کادرفنی را جلب کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها