يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۸۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
رشوه عربستان سعودی به عشایر عراق برای تبعیت از داعش:
رژیم عربستان سعودی که این روزها در عراق پی در پی متحمل شکت های نظامی سنگینی از ارتش عراق و نیروهای مردمی آن کشور شده است، درصدد برآمده است تا به عشائر عراقی در استان های الانبار و کرکوک که حاضر باشند علیه دولت مرکزی بجنگند ماهیانه بیست هزار دلار پرداخت نماید.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، رژیم عربستان سعودی که این روزها در عراق پی در پی متحمل شکت های نظامی سنگینی از ارتش عراق و نیروهای مردمی  آن کشور شده است، درصدد برآمده است تا  به عشائر عراقی در استان های الانبار و کرکوک که حاضر باشند علیه دولت مرکزی بجنگند ماهیانه بیست هزار دلار پرداخت نماید.



به تازگی عکسی در شبکه های اجتماعی عرب زبان به سرعت در حال انتشار می باشد که در آن به گفته فعالان عراقی نمایندگان دستگاه اطلاعاتی رژیم عربستان با پرداخت مبالغ سرسام آوری دلار به 9 عشیره عراقی آنها را وادار به بیعت با گروهک تروریستی داعش بکند.

 پیش از این نیز مقامات امنیتی دولت مرکزی عراق، اطلاعاتی از دست داشتن برخی تجار و نهادهای به ظاهر خیریه  در عربستان سعودی و اردن  در جمع آوری پول برای فریفتن عشائر اهل سنت در عراق پرده برداشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نعمت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
خدا داعش و حاميانش رو نابود كنه. بار الهي اين دشمنان اهل بيت رو از صحنه روزگار محو بفرما
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
سني هاي مناطق تحت اشغال داعش همي كار را هم كردند

اما به فضل الهي و از آنجايي كه خائنين بايد علاوه بر تحمل مجازات ابدي در آن جهان . در اين جهان نيز كيفرشوند
داعشيان بلايي بر سر اين اهل خيانت درآوردند كه علاوه بر سياهي آن دنيايشان . اين دنيايشان نيز به گند كشيده شد و به فنا رفت

اكنون همان جماعت دست التماس و درخواست و زاري به سوي آيت الله سيستاني و شيعيان عراق دراز كرده اند تا كسي بيايد و آنان را ازين فلاكت نجات دهد !!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها