أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۵۸۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
رئیس انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات با بیان اینکه هنوز بورس شکر تولیدکنندگان را دست‌کم سه هفته بعد از خرید به آنها تحویل می‌دهد،گفت: امروز در بازار قیمت هر کیلو شکر به بالای ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، جمشید مغازه‌ای با اشاره به اینکه با وجود تمام مکاتبات، مشکل تأمین شکر کارحانجات شیرینی و شکلات هنوز برقرار است، اظهار داشت: قرار بود عرضه شکر در بورس افزایش پیدا کند اما فقط یک هفته این موضوع اجرایی شد.

وی با بیان اینکه قیمت تضمینی شکر کیلویی 2 هزار و 300 تومان است، افزود: امروز در بازار قیمت هر کیلو شکر به بالای 3 هزار و 200 تومان رسیده است که این موضوع مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.

رئیس انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات اضافه کرد: جلسات مختلفی برای تأمین شکر مورد نیاز صنایع تشکیل شده است اما هنوز به نتیجه مناسبی دست پیدا نکرده ایم.

مغازه ای تصریح کرد: در حال حاضر بورس شکرهای تولیدکنندگان را دست کم سه هفته بعد از خرید به آنها تحویل می‌دهد.

وی با اعلام اینکه تشدید مشکلات باعث شده حجم تولید کارخانجات کاهش و حتی برخی به اجبار کارخانه ها را به بهانه تعطیلات تابستانی تعطیل کنند، گفت: مسئولین باید برای حمایت از تولیدکنندگان این مشکل را در اسرع وقت برطرف کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها