يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۸۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، قطعا بازگشت مهدي طارمي به پرسپوليس را بايد يكي از عجيب‌ترين خبرهاي اين ساليان فوتبال ايران به شمار بياوريم. آقاي گل ليگ پانزدهم در حالي دوباره سرخپوش شد كه همين دو هفته پيش پاي برگه قرارداد يك باشگاه تركيه‌اي امضا انداخته بود. اينكه بحث حقوقي ماجرا چيست و چه آينده‌اي در انتظار قرمزها و مهاجم بوشهري خواهد بود، يك بحث جداگانه و تخصصي است، اما از نظر فني، مي‌توان وقوع اتفاقات جديد را به سود پرسپوليس و طارمي دانست.

روز پنجم تيرماه، درست چند ساعت پيش از پرواز طارمي به تركيه، او در باشگاه پرسپوليس حاضر شد و اقدام به مذاكره با مديران اين تيم كرد. مرور تصاوير آن روز، به وضوح نشان مي‌داد آقاي گل ليگ پانزدهم با بي‌حوصلگي محض در محل باشگاه حاضر شده. او كه با تي‌شرت رنگي‌اش كاملا كلافه نشان مي‌داد، در مدت زمان حضور در ساختمان باشگاه رفتار مغرورانه‌اي داشت و نخوت و تبختر از نگاهش مي‌باريد. حتي بعد از آنكه خبر توافق قطعي با مهاجم بوشهري اعلام شد و او از ساختمان باشگاه بيرون رفت، چيزي عوض نشد. طارمي حتي به آن 20هواداري كه تا انتهاي خيابان بدرقه‌اش مي‌كردند هم اعتناي خاصي نداشت. واضح بود كه او با وجود توافق، هنوز دل در گروي پيشنهادهاي ديگر دارد و مردد است كه آيا در مورد ناديده گرفتن آنها، كار درستي كرده يا نه؟

درست 22روز بعد از آن ماجرا، طارمي ظهر روز 27تير دوباره راهي باشگاه پرسپوليس شد تا قرارداد رسمي‌اش را امضا كند. او در اين سه هفته و يك روز، عجيب‌ترين تجربه‌هاي عمرش را از سر گذرانده بود. حضور در يك باشگاه تركيه‌اي، سقوط از عرش به فرش و مواجهه با ترديد عملي در مورد آنچه در آينده انتظارش را خواهد كشيد. طارمي خيلي زود متوجه شد تصميمي كه گرفته درست نيست. در تيم سيزدهم تركيه نه خبري از تقابل با مسي و رونالدو بود و نه راه چندان همواري براي پيشرفت به چشم مي‌خورد. اينطوري بود كه آقاي گل، با عذرخواهي‌هاي مكرر و فراوان، خطر كرد و به تهران برگشت. در گرماي كشنده 27تير، مهدي طارمي با عطش و انگيزه‌اي وصف‌ناپذير به ساختمان باشگاه پرسپوليس برگشت تا كار نيمه‌تمامش را به پايان برسد. اين بار مردمك حريص چشم او، هواداران را مي‌بلعيد و كلمات گرسنه‌اش، قول فصلي درخشان را به مردم مي‌داد. حالا مي‌توان مطمئن بود كه اين طارمي به درد پرسپوليس مي‌خورد؛ طارمي ‌بي‌تاب كه مي‌خواهد ثابت كند پشت كردن به پرسپوليس، فقط يك تصادف بود؛ نشانه‌اي از يك اشتباه خام‌دستانه كه مخصوص سن جواني است. اگر ترك‌ها و فيفا به دست و پاي پرسپوليس نپيچند، اين طارمي خيلي بيشتر از طارمي 22روز پيش به كار پرسپوليس مي‌آيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها