يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۹۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام‌شده دولت یازدهم در خصوص افزایش تخت‌های بیمارستانی در استان البرز گفت: واقعا موقعی که ما آمدیم، مردم کف زمین زایمان می‌کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت صبح امروز در مصاحبه‌ای با رادیو ایران در رابطه با خبرهای خوش حوزه سلامت، گفت: خبر خوشی که امروز می‌توانم به مردم بدهم این است که طرح تحول سلامت با تمام قدرت ادامه پیدا خواهد کرد البته حلقه‌های این زنجیر با مصوبات دولت و مجلس تکمیل خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود در بحث طرح تحول سلامت، پایدار نبودن منابع مالی این طرح است که با کمک مجلس و در قالب برنامه ششم امیدواریم این مشکلات نیز برطرف شود.

وزیر بهداشت امروز برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرده‌ است، گفت: سه دانشکده داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی در استان البرز افتتاح خواهیم کرد و تخت‌های ویژه و ICU در این استان به دو برابر قبل خواهد رسید.

هاشمی با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت‌های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در استان البرز گفت: در استان البرز کمترین تخت بیمارستانی در کشور را داشتیم که امروز 2500 تخت بیمارستانی دیگر نیز در استان البرز خواهیم داشت و در ماه‌های آینده نیز 500 تخت بیمارستانی اضافه‌خواهیم کرد که با این میزان یک آرامش و رضایت نسبی در بین مردم برقرار شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: واقعاً موقعی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌های بسیار بد بود و  ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.

وزیر بهداشت با تأکید نسبت به کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم، گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم پرداخت از جیب مردم در حوزه بهداشت و درمان کاهش داشته است و مردم سهم کمی از هزینه تمام شده خدمات را می‌پردازند.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان البرز سهم بزرگی از تصادفات را در خود جای می‌دهد اورژانس‌های این استان نیز افزایش پیدا کرده و این میزان باز هم رو به افزایش است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۰
خدا دروغگو رو لعنت کنه
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
وقتي بزرگتر اين قوم كه جناب حقوقدان باشد با آن الفاظ ركيك و فحاشي با مردم و مخالفينش برخورد مي كند
مسلم است كه وزرايش هم از او ياد مي گيرند و .....
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱
جناب وزیر بنده از اراتمندان شما و یکی از پرسنل مجموعه بهداشت و درمان هستم اینقدر کم لطفی نکنید کجا مردم قبل از دولت یازدهم در کف زمین زایمان می کردند.با عدد و رقم و در نظر گرفتن شاخص های مربوطه و مستدل حرف بزنید . شما فردی دانشگاهی هستید از شما بعید است اینگونه اظهار نظر ها
پاسخ
احمد علي جهان بين
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱
از شما بعيد است دروغ بگوئيد يك چيزي بگوئيد كه اين فهيم ايران آن را قبول كنند اكثر درمانگاهها از زمان احمدي نژاد پايه ريزي و كلنگ آن زده شده است
پاسخ
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
سلام و درود
یه روزی من این وزیر رو تنها وزیر خوب این دولت میدونستم و واقعا قبولش داشتم.
ولی انگار دیگه داره افراط میکنه.
ضمن این که خیلی به سیاست های این دولت انتقاد دارم.
الان هرچه نگاه میکنیم همش پذیرش زیررشته های پزشکی و پرستاری و... میگیرند و کشور تبدیل شده به یک بیمارستان بزرگ که فقط به اینها نیاز هست.
البته حالا دیگه پرستار که زیاد میگیرند ؛ بهیار هم میگیرند و جدیدا کمک بهیار O_o هم استخدام کردند.و به زودی احتمالا کمک کمک بهیار هم بگیرند!!!!!!!!!!!!!
الان بیکار ترین فارغ التحصیلان مربوط به رشته های مهندسی هست.
آقای وزیر بهداشت و دولت....
یعنی فقط ما به پزشک . پرستار نیاز داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۴
۱
آقای وزیر تو چرا؟
پاسخ
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۳
۱
از وزیر پولدار با عملکرد صفر که چه عرض کنم زیر صفر انتظار بیشتری نیست.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
آقای وزیر کمبودها وکارهای مثبت باید با همدلی وپشتکاری همدیگر انجام دهیم کارهای مثبت که شما انجام دادید جای خود دارد و تضیف همدیگر و همکاران محترم خوبیت ندارد از شما بعید است هر تضعیف راهی باز برای نقد دشمن میباشد باهم یک کشور اسلامی زندگی می کنیم وباهم دیگر آن را آباد کنیم وضعفهای همدیگر را به کار مثبت تبدیل کنیم حقیقتا از شما خیلی خوشم می آمد ولی با این مطلب که فرمو دید از شما ناراحت شدم شما رزمنده محترم دوران دفا ع مقدس و فرد قابل احترامی هستید تا زنده ایم رزمنده ایم درود به مقام مظم رهبری که با افکار و سخنان خود چنان ترسی در دل دشمن گذاشته که حتی مهلت فکر کردن ندارند .بکه گفته کاندولیزا رایس وزیر اسبق امور خاجه امریکا و مشاور ارشد جورج بوش می گوید رهبر ایران می تواند نقشه هایی را که بهترین ذهن ها با صرف بیش ترین بودجه ها در زمان بسیار طولانی کشیده ومجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته اند با یک سخنرانی یک ساعته خنثی کند
سخنان مهم و گوهر با ر مقام معظم رهبری چنان ترسی در دل اینها گذاشته که قدرت تفکر از انها را گرفته درود بر مقام معظم رهبری
شما اقای وزیر اینطور صحبت کردن نظام را تضعیف نمود ما باهم باید متحد شویم که دشمن جنایتکار سو ء استفاد نکند
پاسخ
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۳
۱
اقای وزیر اگر جنابعالی پز طرح تحول سلامت را می دهید مرهون دولت قبل هستید که زیر ساخت ها را فراهم ساخت
پاسخ
ناشناس
United States
۰۹:۰۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۵
۱
از دكتراي قلابي دانشگاه هاي ازاد و بي ارزش رفسنجاني بيشتر از اين نميشود توقع داشت ،
پاسخ
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۳
۰
مثلا این وزیر خوبه است وای به اون بدا

شاد تو یک روستا اینطور باشه ولی پنجاه سال

تامین اجتماعی برا زایمان پول هم می داد
پاسخ
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
hاقاي وزير شايد اين گفته برا تولد شما صدق بكنه. شما خبر از درمان مردم روستا دارين شهرهايي كه پزشك خانواده دارن مردم روستاهاي تابعه بايستي ويزيت آزاد بدن و يا اينكه در روز مشخص و ساعت معيني مريض بشن تا بتونن از امكانات رايگان استفاده كنن (هفته اي دوبار و با يكي دو ساعت مركز بهداشتي روستايي پزشك دارن ) والا بايد راهي نزديك ترين شهر بشن و با ويزيت آزاد و دارو ي آزاد و .... نسبت به امر درمان خود اقدام كنن
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
این آقا در باره حقوق های نجومی اونجوری و در باره زایمان اینجوری
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
اخلاق روحانی به بقیه وزرا سرایت کرده
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۱
۱
رییس جمهور که اونجوری همه روزه اونطوری بد و بیراه به منتقدین میگه از وزرا چه انتظاری دارید؟
پاسخ
محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
با سلام
از آقای هاشمی بعید است این حرف ها ----در استان ما چهارمحال وقتی احمدی نژاد امد از دولت قبل فقط اسکلت اهنی بیمارستان کاشانی ساخته شده بود بود که ایشان بیمارستان را در سفر اول قول داد وتکمیل کرد--- در 8 سال دولت قبل مخصوصا در عرصه بهداشت به اندازه 20 سال کار شد لذا ایمانتان را بر باد ندهید.
پاسخ
ناشناس
Sweden
۱۸:۲۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
آزاده باشید. وزیر این حرف را نزده. گفته فلان بیمارستان قبل از اینکه به آن سرکشی شود چنین وضعی داشته نه قبل از دولت.
هر چند کارنامه این وزیر در حمایت از مافیای پزشکی کاملا سیاه است.
پاسخ
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۹ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
جوانان باید تحسینتان کنم
اما خواب نمانید که :
تولیدات داره یک پارچه از ایران برچیده میشه
از عدم بکارگیری فارغ التحصیلان مهندسی گرفته تا ضعیف کردن بنیه کارخانجات تولیدی وکشاورزی وغیره
مثال خاویار بزرگترین کشور تولیدی از 40 تن به 385 کیلورسیده یا کارخانه سویا تعطیل یا کارخانه ارج تعطیل یا..............
جوانان به گوش باید مملکت را یک عده سرمایه دار که پولهایشان را در آمریکا سرمایه گزاری کرده اند میخواهند به باد دهند بگوش بگوش بگوش بگوش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها