يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۹۱۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
یک رسانه آمریکایی گزارش داده که ارتش عراق به منظور اطمینان یافتن از تداوم کنترل خود بر شهر فلوجه و عدم بازگشت داعش، در اطراف این شهر خندق حفر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حالی که مقابله نیروهای ارتش و مردمی عراق با داعش ادامه دارد، یک رسانه غربی از حفر خندق در اطراف فلوجه خبر داده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: «ارتش عراق برای حفظ کنترل خود بر شهر فلوجه که ماه گذشته آن را از گروه دولت اسلامی(داعش) پس گرفته، از تاکتیک قرون وسطایی استفاده خواهد کرد: ارتش عراق در حال کندن خندق در اطراف فلوجه است».

در گزارش اختصاصی این رسانه آمریکایی به نقل از عبدالوهاب السعدی، جانشین فرمانده نیروهای فاتح فلوجه آمده است : «در این خندق، تنها یک راه برای ورود و خروج ساکنان از شهر وجود خواهد داشت؛ شهری که عملا از زمان عملیات منجر به شکست ستیزه‌جویان داعش، خالی است».

گفته می‌شود که طول این خندق 11 کیلومتر، عرض آن 12.5 متر و عمق آن 1.5 متر خواهد بود.

به گفته مقام‌های ارتش عراق، حفر خندق امنیت ساکنان شهر و همچنین نیروهای امنیتی که در آن مستقر خواهند شد را تامین خواهد کرد.

حفر خندق جهت مقابله با داعش +تصاویر

حفر خندق جهت مقابله با داعش +تصاویر

حفر خندق جهت مقابله با داعش +تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها