يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۵۹۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
دادگاه حقوق بشر کبک کانادا «مایک وارد» کمدین را به خاطر به طنز کشیدن وضعیت یک خواننده جوان معلول جریمه کرد.
به گزارش پایگاه 598، یک قاضی در کانادا «مایک وارد» کمدین را به خاطر یک جوک مسخره‌آمیز در مورد «جرمی گابریل» خواننده معلول به پرداخت 35 هزار دلار محکوم کرد. از این جریمه 7000 دلار جریمه اخلاقی و مابقی جریمه صدمات وارده به مادر این خواننده معلول است.

به گزارش فارس، گابریل خواننده معلول از بیماری «سندروم تریچر کالینز» رنج می‌برد. در این بیماری استخوان‌های صورت بیمار به دلایل ژنتیکی خوب رشد نمی‌کنند.

گابریل خواننده جوان معلول زمانیکه در سال 2006 برای پاپ بندیکت شانزدهم اجرا کرد به شهرت رسید. وی در مورد آقای وارد کمدین گفت:"این کمدین در مورد مرگ من جوک ساخته و استفاده کرده است. همه موارد جوک‌هایش تبعیض‌آمیز است نیاز به ذکر مثال نیست کافی است برنامه‌اش را تماشا کنید تا به راحتی متوجه این مورد بشوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها