امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۵۹۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
در حالی‌ که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آغاز اجرای مجدد طرح رجیستری گوشی موبایل از اول مرداد ماه خبر داده بود، اما وزارت ارتباطات اعلام کرد: مقدمات آغاز اجرای طرح رجیستری هنوز مهیا نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد رضا فرنقی زاد در مورد طرح رجیستری تلفن همراه گفت: از شش ماه گذشته جلسات متعددی توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزات صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است، تا تصمیم گیری لازم برای زمان و نحوه اجرای این طرح صورت گرفت.

وی ضمن توضیح در باره روند این جلسات و بررسی‌های همه جانبه گفت: در این جلسات مقرر شد که پس از انجام و تمهیدات اولیه، این طرح به صورت آزمایشی اجرایی شود.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات افزود: هنوز مقدمات لازم برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه مهیا نشده است و قطعاٌ قبل از اجرای طرح اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

فرنقی زاد در مورد گوشی های خریداری شده توسط مردم قبل از اجرای نهایی طرح مذکور گفت: برای تلفن های تهیه شده قبل از اجرای طرح مشکلی پیش نمی آید و محدودیت های مورد نظر طرح شامل گوشی هایی می شود که پس از اجرای طرح وارد کشور می شوند و جای نگرانی برای مردم ندارد.

این طرح با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه و واردات بی رغیر قانونی موبایل به داخل کشور صورت می گیرد و پس از آغاز اجرای طرح: در صورت ورود غیرقانونی گوشی تلفن همراه، اجازه فعال کردن سیم کارت روی آن داده نمی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها