کد خبر: ۳۸۵۹۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
خبرنگار سابق خبرگزاری فارس در کابل در نتیجه حمله تروریستی امروز که در بین معترضان در منطقه «دهمزنگ» حضور داشت، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «حسین محمدی» خبرنگار سابق خبرگزاری فارس در کابل در نتیجه حمله تروریستی دیروز (شنبه) در بین تظاهرات‌کنندگان جان باخت.

وی در آخرین پیامی که به یکی از دوستان خانوادگی خود فرستاده بود هدف از شرکت در تظاهرات جنبش روشنایی را روشن‌سازی حق از باطل و رهبر خردمند از رهبر مردم‌فریب عنوان کرده بود.

محمدی از اوائل سال 1393 تا اوائل 1394 خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل بود و در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های شایانی به جامعه مخاطبان ارایه کرد.

وی علاقمند معرفی جاذبه های تاریخی و مکان‌های باستانی و فرهنگی افغانستان بود، به همین دلیل تمام گزارش‌های خود را با علاقمندی فراوان به کشورش تهیه و به مخاطبان خبرگزاری فارس تقدیم می‌کرد.

حسین محمدی ساکن اصلی ولایت غزنی بود، اما به دلیل وظیفه و شغلی که داشت در غرب کابل زندگی می‌کرد و از دانشکده خبرنگاری دانشگاه «ابن سینا» کابل فارغ‌التحصیل شده بود.

خبرگزاری فارس مراتب تاسف و تسلیت خود را به خانواده و جامعه رسانه ای افغانستان اعلام می دارد و برای این همکار عزیز علو درجات را از خداوند منان خواستار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها