يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۰۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وزنه‌بردار مصدوم کشورمان برای ادامه روند درمانی خود از بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ساری به تهران منتقل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، بهادر مولایی که چهارشنبه هفته گذشته هنگام بازگشت به شهر زادگاهش دچار تصادف و مصدومیت شد، شب گذشته پس از انتقال از بیمارستان امام خمینی (ره) ساری به تهران در بیمارستان اختر بستری شد.

گفته می شود دلیل اصلی انتقال مولایی از ساری به تهران، درخواست خانواده وی بوده تا روند درمانی او سریعتر انجام شود.

این وزنه بردار دسته فوق سنگین اردوی تیم ملی، هفته گذشته از سوی شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری از جمع ترکیب تیم اعزامی به المپیک خط خورد و با سرخوردگی و ناراحتی از این تصمیم در هنگام بازگشت به بابلسر تصادف کرد. در این حادثه ناگوار، بهادر مولایی به شدت از ناحیه لگن و آرنج مصدوم شد و پدربزرگ وی نیز درگذشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها