أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۰۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
سبزوار ـ معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با بیان اینکه پرداخت‌ها در بخش‌های مختلف غیرقانونی نبوده، گفت: ممکن است این حقوق‌ها تا حدودی خلاف عرف باشد اما حقوق نامتعارفی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علیرضا واعظ مهدوی شامگاه شنبه در حاشیه سفر خود به سبزوار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بودجه کشور به دو دسته ملی و استانی تقسیم می‌شود و در گذشته بخشی از درآمدهای مالیاتی که از هر استان کسب می شد به صورت بودجه‌های استانی به استان‌ها برگشت داده می شد.

وی به موضوع حقوق های نجومی در بخش اداری و عمومی کشور اشاره کرد و گفت:  در این دو بخش به لحاظ اینکه نظام حقوق و دستمزد تابع مقررات  مشخصی است و توسط بخش ذی‌حساب  کنترل می شود، حقوق نامتعارفی وجود ندارد.

 معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: در سایر بخش ها نیز پرداخت‌ها غیر قانونی نبود اما ممکن است مقداری خلاف عرف بوده و از میزان سقف مورد نظر بالاتر رفته  باشد.

واعظ مهدوی بیان کرد: باتوجه به تصمیمی که دولت گرفته، شورای حقوق و دستمزد سقف حقوق ها را تعیین می کند بنابراین امیدواریم این اقدامات خلاف عرف تحت کنترل قرار گیرد.

واعظ مهدوی ادامه داد: در سال گذشته کشور با محدودیت های مالی اعتباری مواجه بود  و بیشتر پرداخت ها به حقوق و دستمزد متمرکز بود بنابراین  فعالیت هایی که مقداری غیر از حقوق بود تحت شعاع قرار گرفته  چون باید به سمت تامین اعتبار حقوق و دستمزد پیش می رفتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها