أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۰۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
ارتش و نیروهای مردمی یمن دو منطقه «الشعاور» و «الأهمول» را که پیشتر در تصرف مزدوران سعودی بود، آزاد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، ارتش و نیروهای مردمی یمن همچنان به پیشروی های خود در مبارزه با مزدوران سعودی ادامه می دهند.

بر اساس این گزارش، در ادامه این پیشروی ها، دو منطقه الشعاور و الأهمول در استان إب از تصرف مزدوران سعودی خارج شد.

ارتش و نیروهای مردمی یمن در جریان آزادسازی این دو منطقه الشعاور و الأهول شمار زیادی از مزدوران سعودی را به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر، مزدوران رژیم سعودی همچنان به حملات توپخانه ای خود به مناطق مسکونی در «بنی بارق» واقع در شهر صنعاء ادامه می دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
تنها راه وادار نمودن سعودی ها به آتش بس 1- پیشروی در عمق مناطق کوهستانی عربستان 2- حملات موشکی به پایگاه ها و فرودگاه صلایل در 300 کیلومتری خاک سعودی –فرودگاه خمیس مشیط در 120 کیلومتری مرز یمن 3- ایجاد کارخانه ساخت موشک کاتیوشا در یمن 4- استفاده از توپخانه 155 میلی متر متحرک مثلا موستار3 روسیه 5- استفاده از موشکهای دوش پرتاب به تعداد زیاد همانند Fn چینی یا میثاق 6- راه اندازی کارخانه توسن در خاک یمن که همان تاو سیمی آمریکاست 7- انتخاب رهبر جنبش ناصری که رئیس جمهور سابق یمن جنوبی و متحد فعلی انصارالله است به عنوان رئیس جمهور یمن و انتخاب صالح بعنوان معاون اول و فرد دیگری که می تواند بحاح نخست وزیر فراری یا سالم ابیض باشد بعنوان نخست وزیر می باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها