أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۰۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، فردا بازی‌های لیگ برتر استارت می‌خورد و متاسفانه مثل چند سال اخیر چهار هفته بیشتر دوام نخواهد داشت و بعداز هفته چهارم باز هم شاهد تعطیلی بازی‌ها خواهیم بود، هر چند این مساله به طور حتم مشکلاتی را برای باشگاه‌ها به وجود می‌آورد اما چاره‌ای نیست و مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی این تعطیلی را به لیگ برتر تحمیل خواهد کرد.
هر چند کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بعد از اتفاقات و حاشیه‌هایی که به وجود آمد و باعث لغو اردوی تیم ملی شد، اصرار داشت که سه روز قبل از رویارویی با قطر، بازیکنان ملی‌پوش را فراخواهد خواند اما با مخالفت فدراسیون فوتبال مواجه شد و در نهایت مقرر شد که بازی‌های لیگ برتر زودتر استارت بخورد، تا تیم ملی فرصت تمرینات چند روزه‌ای را قبل از رویارویی با قطر و چین داشته باشد و همین تعطیلات لیگ برتر را باز هم طولانی کرد.
شاید در ظاهر تغییر برنامه بازی‌ها به اجبار بود اما واقعیت این است که زودتر شروع شدن لیگ برتر، به نفع تیم ملی خواهد بود و بعد از برگزاری چهار هفته از بازی‌ها، بازیکنان ملی‌پوش لیگ برتر با آمادگی کامل در خدمت تیم ملی خواهند بود. لیگ برتری‌ها بعد از انجام چهار بازی سنگین هفته‌های اول لیگ برتر، در خدمت کی‌روش سرمربی تیم ملی خواهند بود.  هر چند برگزاری زود هنگام بازی‌ها و استارت لیگ برتر با انتقادهایی از سوی باشگاه روبه‌رو شد و البته کی‌روش هم از لغو اردوهای تیمش نگران بود اما این مساله کمک زیادی به آماده‌سازی بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ برتر خواهد کرد.
 بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، بختیار رحمانی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، وریا غفوری، محمد طیبی، عزت‌ا... پورقاز، محمد حسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، هاشم بیک زاده، سعید آقایی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان پهلوان، رحیم زهیوی و... که بازیکنان مورد علاقه کی‌روش هستند، در بازی‌های تیمشان به میدان خواهند رفت تا روزی که در لیست کی‌روش قرار می‌گیرند، در بهترین شرایط بازی باشند.
برگزاری چهار بازی در طول کمتر از یک ماه این بازیکنان را کاملا آماده خواهد کرد و این را می‌توان کمک مربیان وطنی به کارلوس کی‌روش قلمداد کرد، مربیانی که فکر می‌کردند، حداقل 10 الی 15 روز بیشتر وقت برای آماده‌سازی بازیکنان و تیمشان داشته باشند اما با تصمیم فدراسیون فوتبال مجبور شدند، خیلی زودتر از برنامه اعلام شده، تیمشان را آماده بازی کنند.
بازیکنان مورد علاقه کی‌روش در لیگ برتر که به برخی از آنها اشاره شد، جزو بازیکنان اصلی تیم‌هایشان هستند و حضور آنها در ترکیب تیمشان حتمی است و این آمادگی آنها در حالی خواهد بود، که اکثر بازیکنان لژیونر مورد علاقه کی‌روش مثل علیرضا حقیقی، رامین رضاییان، پژمان منتظری، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، احسان حاجی صفی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و رضا قوچان‌‌نژاد و... هنوز وضعیت مشخصی در تیم‌هایشان ندارند و حتی بازی و حضور برخی از آنها در تیم‌هایشان جای سوال است.
 بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاجی صفی، مسعود شجاعی، رضا قوچان نژاد و... جایگاه متزلزلی دارند و با آمادگی کامل در اختیار تیم ملی نخواهند بود و به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش برای آماده‌سازی این بازیکنان هم نیاز به زمان بیشتری دارد و هم باید روی آنها بیشتر کار کند تا بتوانند انتظارات سرمربی تیم ملی را برآورده کنند.
کی‌روش با این اوصاف دو گروه متفاوت در تیم ملی در اختیار خواهد داشت که باید تلاش کند در طول 10الی 12 روزی که تا دیدار مقابل قطر وقت خواهد داشت، بازیکنانش را یکدست کند و به طور حتم لیگ برتری‌ها و شاگردان مربیان وطنی آماده‌تر از لژیونرهای مورد علاقه کی‌روش خواهند بود و این‌بار شاید سرمربی تیم ملی ممنون دار لیگ برتری‌ها باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها