يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۰۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
پس از اظهارات وزیر بهداشت مبنی بر این که «زمانی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند» موجی از انتقادها در فضای مجازی نسبت به این اظهارنظر به راه افتاد.

به گزارش پایگاه 598، سیدحسن هاشمی که روز گذشته برای افتتاح پروژه‌های درمانی به استان البرز سفر کرد، در مصاحبه‌ای با رادیو ایران وبا اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در دولت‌های گذشته و کمبود خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در استان البرز گفت: واقعاً زمانی که ما آمدیم مردم کف زمین زایمان می‌کردند(!) و شرایط بهداشتی و درمانی در برخی از بیمارستان‌ها بسیار بد بود و ما از دولت تشکر می‌کنیم که با بودجه و هزینه‌هایی که در این حوزه انجام داد امروز می‌توانیم سرمان را بلند کنیم.

با آنکه در دولت یازدهم خدمات وزارت بهداشت درخور تقدیر و مورد اقبال عمومی نیز قرار گرفته اما این اظهارات وزیر بهداشت موجی از انتقادها در فضای مجازی نسبت به هاشمی به راه انداخت که در ادامه تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

- احتمالاً خود همه اعضای دولت و فرزندانشان و حتی من وشما هم کف خیابان به دنیا آمدیم، واقعا اینها مردم را چی فرض کردند؟

- علاوه بر اینکه مردم پیش از دولت یازدهم کف زمین زایمان می‌کردند(!)، حتی مردم توی غارها زندگی می‌کردن و لباساشونو از برگ درختان می‌ساختن، تا اینکه شما اومدین...

- مردم پیش از دولت یازدهم به جای لیوان با دست آب می‌خوردن!!!

 

- مردم پیش از دولت یازدهم با دود با هم ارتباط برقرار می‌کردن!

- مشاهده یک شیء نورانی شبیه بشقاب پرنده در آسمان میامی آمریکا، نترسید... مردم، توی این دولت رفتن سوار سفینه شدن دارن زایمان می‌کنن!

- آقای قاضی‌زاده من حرفی ندارم، خودتان کلاهتان را قاضی کنید!

- اصلا مگه توی دولت قبل مردم زایمان می‌کردن؟ تخم میذاشتن!

 

-..آیا منظورتان این نیست که تخت بیمارستان رو شما اختراع کردید؟...

- کمپین «کف خیابان به دنیا نیامدیم» را درست می‌کنیم

- ما از نمایندگان ملت در مجلس خواستاریم این آقا را استیضاح و مجبور به عذرخواهی رسمی کنند

 

- اگه دولت قبل رو زمین زایمان می‌کردند لابد دولت اسبق و کارگزاران توی زیر زمین و چاله و چاه زایمان می‌کردند!

- راستی آقای وزیر متولد این دولته یا قبل این دولت؟!

- این حرف در راستای ادامه حرف‌های کارانه‌ها از شیر مادر حلال‌تر است می‌باشد. (نظام پرستاری: برخی پزشکان کارانه 700 میلیونی گرفته‌اند)

 

- انتخابات 96 هم کف خیابان به شما رای نمی‌ده دیگه ..جمع کنید بساطو

- آقای وزیر! شما یکی از وزرای خوب این دولت هستید و ما از زحمات شما تشکر می‌کنیم اما، الان «همه ملت» روی زمین زایمان می‌کنند واقعا رکود و حقوق‌های نجومی همه را به زایمان انداخته است !!

 

- حرفش به نظر من توهین‌کننده است. واقعا زشته این طرز حرف زدن. به جای توضیح راجع به نوع هزینه کرد بودجه کلانی که بهشون دادن این حرفا واقعا جای بحث داره.

- الان دولت هم داره روی زمین زایمان می‌کند مردن هفت زن باردار تو خوزستان در دوره شما اتفاق افتاده آقای وزیری که فرمودید من سیاسی نیستم.

 

- آقای وزیر خانم من در دوران وزارت شما زایمان کرد (آبان 93) و به گفته مسئولین بیمارستان، هزینه زایمان نسبت به ده روز قبلش به لطف شما دو برابر شده بود! ضمنا قبلش هم که هزینه‌ها نصف بوده کسی کف بیمارستان زایمان نمی‌کرده!

 

- آن برجام شما بود که کف زمین زائیده شد و شما عقل‌کل‌های کلید بدست، برای یک ناقص‌الخلقه جشن و پایکوبی کردید! ببینم چرا با گرفتن اینهمه حقوق نجومی از نوع برجام nام! یک کادوی درست و حسابی در جشن یک‌سالگی آن نیاوردید؟!

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۲۲
۹
والا خجالت تو دولت یازدهم بی تدبیر بی نانهایت ضعیف ُ محلی از اعراب ندارد . اصلا نمی دونن خجالت یعنی چی !!!! که بعضی وقت ها لااقل خجالت بکشند .
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
بنظر من این صحبت آقای وزیر حتی اگر مواردی هم اتفاق افتاده باشه باز هم اصلا صحیح نیست، اما این موضوع به همه عملکرد دولت بر نمی گرده ضمن اینکه این یک حرف نادرست هست نه عملکرد نادرست. مقایسه این دولت با دولت قبلی توهین به درک آدم از چیزی که میبینه. این همه توی بوق کردن وضعیت موجود بخاطر دولت قبلی چه سودی برای ملت داره؟ ضمنا دوستان دیگه از حقوق نجومی نوشتند خیلی راحت میشه متوجه شد که این آقایون در دولتهای قبلی نیز حقوقهای نجومی میگرفتند اما به هر دلیلی(!) چیزی رو نشد. و این دولت هم متاسفانه دیر متوجه شد و باید پاسخگو باشه ولی کاری نکنیم که اگه بازم هر دولتی متوجه فساد شد کاری انجام نده! یا حداقل خودش بانی فساد مالی نشه!(این نوشته ها نظر شخصی بنده هست و قصد توهین به هیچ نظر و شخصی ندارم.)
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۵۶ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
دوستان در مورد حقوق های نجومی فکر نکنن که این دولت متاسفانه دیر متوجه شد، مگه بچه بازی هستش دیر متوجه بشن؟ فکر می کنید نمی دونستن؟ آدم مگه نمی دونه خودش چقدر میگیره؟ شوخی می کنید؟ قکر می کنید اگر توی فضای مجازی لو نمی رفت کسی کاری می کرد؟ تازه وقتی این اتفاق ها افتاد اگر رهبری چیزی نمی گفت اینها کاری می کردند؟ نه اینها و نه بقیه ی افراد در دولتهای گذشته. خیلی دوست دارم بدونم چرا هیچ کسی در مورد حقوق ها و پاداش ها و عیدی های چند صد میلیونی خودروسازها که وابسته به دولت هستن و دولت تدبیر و امید برای دادن امید رسما با برنامه ی وامش جیب مردم رو زد که اونها رو با روش اشتباهشون تقویت کنه صجبت نمی کنه؟ اونم در حالی هستش که دوستان می گن که دیر فهمیده. اینها همش بازی هستش دوستان. اون جاهایی که رو شده میگن بگیرید و ببندید و ببرید پدرشون رو در بیارید نه به این خاطر که حقوق نجومی گرفتن بلکه به این خاطر که چرا حواسشون نبود که دستشون رو نشه. :)
این آقای وزیر هم راستش رو بخواید تنها کسی بود که شخصا بهش امید داشتم که مخلصانه و براساس وظیفه کار می کنه که متاسفانه این حرفش نشون داد سطح درکش رو.
ان شا ا... که درست میشه. چی بگیم والا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
تایید میکنی یا نمیکنی ؟
امثال جناب رضا مشمول همون خجالت و پرروی هستن
خوبه والا
گدشته از اون یادمان رفته دولت فعلی چه گلستان ارزانی و تولید و هسته ای و کارخانه و ... و... به وچود اورده که این چور بگیم.
بجث در حال حاضر اظهارات وزیره نه اقتصاد تشریف ببرید جای دیگه از عملکرد اقتصادی فعلی و گلستان اقتصاد دفاع بفرمایید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۲۱
۱۰
دولت یازدهم بی تدبیر بی نهایت ضعیف ُ اینقدر قربون صدقه خودتون نرید ُ خودشیفتگی می آره .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۲۷
۷
این اظهار نظر اصلاً عجیب نیست این حضرات هر روز یک فرمایش گوهر بار دارند که در لیاقت خود و خانواده شان است
پاسخ
آگو
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۱۵
۸
آقا یادتون میاد زمانی که احمدی نژاد حرفی میزد همینها میگفتن "ببین این آدم اصلا به درد رئیس جمهوری نمیخوره". حالا کدوم یک از اهالی دولت به این گفته دکتر هاشمی ایراد می گیره؟! تازه احمدی نژاد اون حرفا رو از سر خشم میزد . به کی؟ به کسایی که هشت سال بهش تهمت دروغ زدن،تهمت خل بودن زدند و هزار حرف دیگه ، در حالی که همین تهمت زنندگان توانایی این و شجاعت این رو ندارن که دو دقیقه با احمدی نژاد مناظره کنن. این رو هم شما می دونید و هم دنیا. من نمی گم دکتر هاشمی بی لیاقته اتفاقا برعکس بسیار تواناست در اداره‌ی بهداشت و سلامت مملکت. اما شما آقایون سیاست مدار یادتون باشه چه کار کردید با این مملکت. حالا سال 96 هم میاد ببینیم تا اون موقع چه گلی به سر مملکت زدید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
۱۷
۷
باور کنید من یکی از وزرایی که واقعا کار و تلاشش را در این دولت باور داشتم و همیشه تحسین میکردم ایشون بود ولی با این حرف و اون بحث حقوق های نجومی در وزارت خونه ایشون دیگه واقعا نامید شدم
آقای وزیر دست مریزاد!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۹
۳
واقعا خجالت آوره! آره الان بهتر شده وضع می دونید چرا ؟؟ چون هر روز دارید ی جای بچه های ی روزه طفل معصومو پاره پوره می کنید. کاش به جای این همه تعریف از خود و تخریب دیگران قدری مسوولیت پذیر باشید و در قبال حقوق های نجومی و بریز و بپاش وظایفتونو انجام می دادید. کاش قبل از حرف زدن یکم فکر می کردید. آبرومونو تو تمام دنیا بردید دین و اسلام و نابود کردید به اسم اسلام هر عمل زشتی رو انجام می دید.
پاسخ
کارمند وزارت بهداشت
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۱۰
۱
دوستانی که فکر مزکنید ایشون وزیر خوبی هستن. بله وزیری خوبی هستن واسه پزشکا نه واسه مردم. کل بودجه مملکتو بهش دادن واسه درآمدزایی پزشکا.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۹
۹
من نمی دونم کسایی که منفی می دن کین!!سرتونو کردید زیر برف...واقع بین باشید با تعصب سیاسی مواضع بیجا نگیرید.یکم مطالعه درک شعور ...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
در عوض ما میدونیم اونایی که مثبت می دن کی ها هستن و تو ذهن شون چه خبره!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۷ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
خبر خاصی نیست.
فکر دزدی وتهمت به بعضی توسط بعضی ههههه
خبری ه که میدونیم چرا ی عده منفی میدن.
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۶
۳
آقای وزیر از شما بابت زحمات تشکر می کنیم اما تآسف از اینکه سیاستمداران پیرو استکبار از شما استفاده ابزاری می کنند همانان که اعلام کرده اند باید کار حضرت امام حسین نیز اصلاح شود .
پاسخ
قدرت اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۶
۲
سلام اقای وریر مافکر می کردیم یک وزیر خوب وفعال در دولت یازدهم است اما..........
پاسخ
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۶ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
چرا به این وزیر مظلوم!!!!!!!!!!!!!!!!! گیر میدین؟ درست میگه. قبل از سال 92 مردم که تو آسمون ها زایمان نمی کردن. کف زمین زایمان می کردن.
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
۲
۲
اگر وزیر بهداشت در جهت اصلاح الگوی تغذیه برنامه ریزی می کرد، بسیاری از بیماریها بوجود نمی آمد. ایشان بیشترین اعتبار را در شرایط تحریم گرفته و به قول خودش تخت بیمارستانی اضافه کرده است. در حالی که با اصلاح الگوی تغذیه میتوانست سالانه 30 هزار میلیارد تومان صرفه جویی نماید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۴
۲
کاش مسئولین دولت به جای تحقیر دولت قبلی و سیاست بازی به فکر ایفای مسئولیت خودشون و حل مشکلات مردم بودن .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
۳
۲
خیلی برای این اقا متاسفم با این طرز حرف زدن....احساس حقارت بهم دست داد از این فکر که این فرد وزیر این مملکته
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
۲
۱
من از روز اول ازدکتر هاشمی خوشم نیومد...منکر تلاش ایشان برای کاهش اساسی در مورد بستری بیماران نیستم. اما کلا با مرفهین بی درد و رانت خواران مخالفم.دکتر هاشمی چون پزشک خانوادگی فلانی و بهمانی بوده از تمام فرصت های تحصیل و ارائه مقالات در جهان بهره برده و الان صاحب یکی از بزرگترین بیمارستان های خصوصی چشم پزشگی خاورمیانه است.درآمد چند صد میلیونی ماهانه دارد و ...در این شرایط رکود و بیکاری و دربدری ملت مثلا عکس نرمش صبحگاهی،قنات نوردی! و کوهنوردی آقای وزیر از سر راحت طلبی انتشار میدن داخل شبکه های اجتماعی و ... جایی در یک مصاحبه ازش پرسیده بودن چرا در فکر تعویض میز وزارت نیستی؟ گفته بود من بهترین میز ریاست را در بیمارستان نور دارم و ... محتاج پولم نیستم ... حالا جای تعجب نیست که در بیمارستانی ک پزشکان ،پرستاراشو کتک میزنن، ی قلم 70 پزشک با حقوق چند صد میلیونی هست و همین وزیر که مثلا مجانی چشم روستاییان را ویزیت می کنه و مثلا دهات را و فقرشون را دیده، حالا برای دفتع از صنف خودش سینه چاک می کنه...
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
نه بیاد بعد هفت سال عمومی وپنج سال تخصص بعلاوه دو سال طرح یعنی حداقل 14 سال تحصیل بی وقفه و سنگین بیاد اندازه یک کارگر - البته شریف- که به زور سیکل یا دیپلم ردی داره بگیره؟؟؟؟؟!!!!!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
اولا از این لایق تر بسیار
دوما تنها مسولیت وزارت بهداشت نیست ، این همه کار بره یه وزارت خونه دیگه البته تو دولت فعلی
سوما یه کم با مردم هم دردی کنه نه ولخرجی
چهارما یا این حرف های عجیب مشخص میشه
یک اخر این همه تحصیل اگر این حرف های بی اساسه تحصیل به درد خودش میخوره و بی خوده و چیزی از دانش نفهمیده
دوما اصلا لیاقت یه ابدار خونه هم به زور باید به امثال چنین ادعا هایی داد
حالا تایید میکنی؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
آقایان دولت یازدهم سخنگوی دولت اعلام کرد روسای دولت بعدازاین بیشتر از ۲۰ملیون تومان نباید بگیرند ولی آقایان دولت روحانی من یک کارگر باسی سال سابقه ۸۵۰ هزار دریافت میکنم احسن برشما با این عدالتی در حکومت شما است طبق گفته خودتان اگر راست باشد که نیست ۲۵ برابر من باز نشسته حقوق میگیرید واقعن همه کارتان روی عدالت است یک یادی از شهدا واین همه جانباز حالا لاعقل باپشت تریبون هر دولت میاد سر کار همدیگر را طضعیف میکند شمارا به دیننی میپرستی مردم را کم عقل ندانید همه ملت ایران از همه چیز با خبرند اینشااله که صاحب مملکت امام زمان ظهور کند عدالت برقرار شود
پاسخ
کیارش
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
زشته اینجور راجب کسی که داره برا مردم تلاش میکنه حرف نزنید.من دانشجو پزشکی هستم که المان درس میخونم ولی این وزیر با همه خوبی ها که داره متاسفانه داره بد عمل میکنه .نباید سلامت مردم جناح بازی بشه.نباید از سلامت مردم مایه گذاشت واسه اینکه به حزبشن شکوه و بزرگی بدن.خداییش با اینکه با احمدی نژاد مشکل دارم ولیعملکردش خوب بود خداییش ادم ی بود که برا مردم کار میکرد نه برا حزبش.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
عالم پزشکای وظیفه شناس قابل درکه میفهمم چی میگی داداش.حرف درسته
ناشناس
Sweden
۰۲:۵۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
۰
۱
آزاده باشید. وزیر این حرف را نزده. گفته فلان بیمارستان قبل از اینکه به آن سرکشی شود چنین وضعی داشته نه قبل از دولت.
هر چند کارنامه این وزیر در حمایت از مافیای پزشکی کاملا سیاه است.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
اره جون تو
خودتی
جدیدترین اخبار پربازدید ها