أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۰۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
سخنگوی ذوب آهن با بیان اینکه هم اکنون ریل ملی به مرحله افتتاح رسیده و تست سرد هم بر روی آن انجام شده است، گفت: تامین نیاز سالیانه ۱۵۰ هزار تنی راه آهن به ریل برای ذوب آهن بسیار آسان است.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا کجباف در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی ریل ملی به بیش از 99 درصد رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر ریل ملی به مرحله افتتاح رسیده و تست سرد بر روی آن انجام شده است که امیدواریم تا پایان ماه جاری تولید آن آغاز شود.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن توانایی تأمین کل ریل شرکت راه آهن را دارد، افزود: با افتتاح تولید ریل ملی در بخش ریل به خود کفایی خواهیم رسید.

سخنگوی ذوب آهن گفت: براساس سنوات گذشته کل نیاز راه آهن در ریل حدود 80 تا 100 هزار تن است که ذوب آهن به راحتی می‌تواند آن را تأمین نماید.

کج‌باف با اشاره به برنامه پنجم توسعه تصریح کرد: براساس این برنامه نیاز سالیانه راه آهن به شرط تحقق اهداف 150 هزار تن است که تأمین این رقم نیز برای ذوب آهن بسیار آسان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها