امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۶۰۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
نماينده مردم قاينات و زيركوه در مجلس با بيان اينكه نتيجه برجام در كشور قابل مشاهده نيست، گفت: برجام فرجامي براي ايران نداشته است.

به گزارش پایگاه 598، فرهاد فلاحتي نماينده مردم قاينات و زيركوه در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران تسنيم «پويا»، با اشاره به بد‌عهدي امريكاييها در پسا برجام، اظهار كرد: جمهوري اسلامي ايران در دوران پسا برجام به تعهدات خود عمل كرده و اين طرف غربي است كه بايد گامهاي بيشتري در راستاي اجرايي شدن برجام بردارد.

وي با بيان اينكه دولت بر روي گشايشهاي اقتصادي از طريق برجام مانور داد، خاطرنشان كرد: نتايج و دست‌آوردهاي برجام در كشور قابل مشاهده نيست و شعارهايي كه در برجام داده شده و مردم را به حل مشكلات اميدوار كرده بود محقق نشده است.

فلاحتي به طرح مجلس نمايندگان امريكا مبني بر  ممنوعيت خريد آب‌سنگين از ايران و همچنين ممانعت از فروش  هواپيما به كشورمان اشاره كرد و گفت: بعد از برجام بدعهديهاي امريكا آشكارتر شده است.

نماينده مردم قاينات در مجلس با اشاره به سپري شدن يك سال از برجام افزود: گشايش اقتصادي و رفع تحريمها از اهداف اصلي جمهوري اسلامي ايران براي نشستن به پاي ميز مذاكره بود اما پس از يك سال متأسفانه شاهد رسيدن به اين هدفها نيستيم.

فلاحتي با بيان اينكه امريكا تلاش دارد كه برجام نتيجه و دست‌آوردي براي جمهوري اسلامي ايران نداشته باشد، تأكيد كرد: اگر امريكاييها به بدعهديهاي خود ادامه دهند حتماً موضع‌گيري قوي و انقلابي خواهيم داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها