امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۶۰۹۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
مدير‌كل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به انفجار انتحاري صبح امروز در كاظمين گفت:‌ خوشبختانه هيچ يك از زائران ايراني در نزديكي محل انفجار استقرار نداشته‌اند و زائران كشورمان در سلامت كامل به سر مي‌برند.
به گزارش پایگاه 598، محسن نظافتي در گفت‌وگو با تسنيم، درباره  جزييات انفجار انتحاري صبح امروز تروريستهاي تكفيري در كاظمين و اينكه آيا زائران كشورمان در اين حادثه دچار آسيب شده‌اند، اظهار كرد: محل وقوع اين انفجار انتحاري تروريستهاي تكفيري كه منجر به شهادت و مجروحيت تعدادي از مردم بي‌گناه  شد در ميدان عدن كاظمين بوده كه تا محل استقرار زائران ايراني فاصله زيادي دارد.

وي ادامه داد: تمامي زائران ايراني كشورمان كه در كشور عراق و به ويژه شهر كاظمين به سر مي‌برند در سلامت كامل هستند و خوشبختانه هيچ مشكلي بر سر راه زائران كشورمان در عتبات عاليات وجود ندارد.

مدير كل عتبات سازمان حج و زيارت تصريح كرد: تمامي كاروانهاي داراي مجوز سازمان حج و زيارت مشمول قرارداد امنيتي با مسئولان ذيربط در كشور عراق هستند و به تمامي علاقمندان نيز توصيه مي‌كنيم تا براي سفر به عتبات عاليات از كاروانهاي داراي مجوز اقدام كنند.

به گزارش گروه بين الملل خبرگزاري تسنيم به نقل از شبكه تلويزيوني السومريه نيوز، يك منبع امنيتي امروز از وقوع انفجاري در شهر كاظمين در نزديك شهر بغداد خبر داد.

اين منبع امنيتي گفت: اين انفجار صبح امروز در نزديك ميدان عدن در منطقه كاظمين روي داد.

وي افزود: خودروهاي پليس و آمبولانس به محل اعزام شدند و برخي خبرها از شهيد يا زخمي شدن تعدادي در اين انفجار حكايت دارد.

يك منبع امنيتي ديگر اعلام كرد: اين انفجار را يك عامل انتحاري انجام داده است و در آن 21 نفر شهيد يا زخمي شده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها