أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۰۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
معاون اقتصادي باشگاه پرسپوليس از شرط اين باشگاه براي پيوستن كنعاني‌زادگان به استقلال پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طبق توافقي كه ديشب مسئولان باشگاه پرسپوليس با مسئولان باشگاه استقلال انجام دادند قرار است با پرداخت مبلغ 400 ميليون تومان از سوي باشگاه استقلال به پرسپوليس رضايت‌نامه اين بازيكن براي آبي‌پوشان صادر شود تا كنعاني‌زادگان بتواند در اولين بازي شاگردان عليرضا منصوريان مقابل نفت تهران به ميدان برود.

محمدعلي تركاشوند معاون اقتصادي باشگاه پرسپوليس با تاييد اين خبر به فارس گفت: بارها در فضاي مجازي صحبت‌هايي از سوي هواداران نقل مي‌شد كه ما بازيكناني را پرانده‌ايم اما جهت اطلاع هواداران پرسپوليس بايد بگويم برانكو ايوانكوويچ سرمربي پرسپوليس به هيج عنوان علاقه‌اي به حضور كنعاني‌زادگان در پرسپوليس نداشت و اعلام كرد او را نمي‌خواهد.

وي ادامه داد: كنعاني‌زادگان با ما 8 ماه قرارداد داشت اما بدون هماهنگي با ما و با انجام يك تخلف با استقلال قرارداد بست و ما از او شكايت كرديم تا جلوي كارت بازي‌اش گرفته شود به همين دليل مسئولان باشگاه استقلال در تماسي كه با ما داشتند خواستار حضور كنعاني‌زادگان شدند و ما بعد از استعلامي كه از برانكو گرفتيم و از آنجايي كه او نيازي به اين بازيكن در پرسپوليس نداشت اجازه جدايي كنعاني‌زادگان را داديم. 

تركاشوند تصريح كرد: بعد از مذاكرات با استقلالي‌ها تصميم بر اين گرفته شد كه مبلغ 400 ميليون تومان به حساب باشگاه پرسپوليس واريز شود تا رضايت‌نامه اين بازيكن براي استقلال صادر گردد. ما هم به خاطر منافع باشگاه و پس از سبك و سنگين كردن مسائل با اين موضوع موافقت كرديم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها