امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۶۱۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
تشكيل كميسيون ماده ۱۰ براي اعلام حذف يارانه‌ها در حالي از سوي معاون امور رفاهي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تكذيب مي‌شود كه اخيراً تماس‌هايي با برخي خانوارها مبني بر حذف يارانه‌شان گرفته مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، موج جديدي از حذف يارانه خانواده ثروتمند توسط دولت آغاز شده و بر همين اساس، شيوه خاصي براي اين كار در كميسيون ماده 10 در پيش گرفته شده است.

به طوري كه اين كميسيون در تماس با افرادي كه هم‌اكنون در حال دريافت يارانه هستند، اعلام مي‌كند كه به دليل داشتن ملك، از ماه آينده يارانه‌اي دريافت نخواهند كرد.

بنا بر اظهارات افرادي كه با آنها براي حذف يارانه تماس گرفته شده، حذف 24 ميليون نفر از دريافت‌كنندگان غيرنيازمند يارانه نقدي مورد تأكيد قرار مي‌گيرد.

اين موارد در حالي است كه پيش از اين احمد ميدري معاون رفاهي وزير كار از عدم فعاليت اين كميسيون خبر داده و به خبرنگار فارس گفته بود كميسيون ماده 10، كميسيون حل اختلافات است و كسي كه يارانه‌اش حذف شد، با مراجعه به آن اعلام اعتراض مي‌كند اما اين كميسيون اصلاً تشكيل نمي‌شود.

به گزارش فارس، اين موضوع در حالي مطرح مي‌شود كه از سوي كميسيون ماده 10 تماس‌هايي با خانوارها گرفته مي‌شود مبني بر اينكه طبق مصوبه مجلس، يارانه همه مردم غير از خانوارهاي تحت پوشش كميته امداد و سازمان بهزيستي و خانوارهاي آسيب‌پذيري كه بيماران لاعلاج در خانواده خود دارند، حذف خواهد شد، بنابراين هنوز مشخص نيست كه با وجود تعيين مرجع حذف يارانه‌ها از سوي دولت، چرا اين كميسيون با دريافت سه رقم آخر شماره ملي، اطلاعات و دارايي‌هاي افراد را تلفني اعلام مي‌كند.

براساس اين گزارش، پيش از اين دولت سايت يارانه‌10 را به عنوان مرجع اعلام اعتراض‌هاي حذف يارانه نقدي اعلام كرده بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها