يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۱۲۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
روز گذشته پیرمردی 80 ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، انگیزه متهم از اقدام به فرار یا خودکشی با توجه به اینکه محکومیت وی مالی بوده و حتی امکان اعسار یا جلب رضایت شاکی خصوصی وجود داشته در دست بررسی است.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان البرز، روز گذشته پیرمردی 80 ساله خود را از طبقه چهارم مجتمع حقوقی کرج پرت کرده و جان خود را از دست می‌دهد.

یک منبع مطلع در این مجتمع در تشریح جزئیات پرونده وی گفت: متهم محکومیت مالی با شکایت شاکی خصوصی به مبلغ 281 میلیون تومان از کرمانشاه داشته است که حکم جلب وی به نیابت از کرمانشاه صادر می‌شود و متهم بازداشت می‌شود.

وی افزود: متهم پس از بازداشت توسط نیروی انتظامی مدعی می‌شود که مشکل تنفسی دارد که با دستور افسر کشیک به بیمارستان منتقل می‌شود ولی پزشک می‌گوید که مشکلی نداشته و تمارض کرده است بنابراین روز شنبه توسط نیروی انتظامی برای ابلاغ حکم به مجتمع حقوقی آورده می‌شود.

این مقام مطلع اظهار داشت: دادورز از وی سئوال کرد که «آیا توان پرداخت مبلغی که محکوم شد‌ه‌ای را دارد یا نه؟» که متهم اظهار داشت چنین توانی ندارم و نمی‌توانم رضایت شاکی را جلب کنم.

یکی از شاهدان با اشاره به اینکه رفتارهای پیرمرد توجه وی و حاضران را به خود جلب کرده بود اظهار داشت: در حالی که ما نظاره‌گر صحنه بودیم.

وی از سرباز همراه خود درخواست کرد که دستبندش را برای رفتن به سرویش بهداشتی باز کند که پس از باز کردن دستبند بلافاصله به سمت پنجره دوید و خود را به قصد فرار یا خودکشی از پنجره به بیرون پرت کرد.

گفتنی است انگیزه متهم از اقدام به فرار یا خودکشی با توجه به اینکه محکومیت وی مالی بوده و حتی امکان اعسار یا جلب رضایت شاکی خصوصی وجود داشته در دست بررسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها