أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۱۲۹
زمان انتشار: ۱۸:۵۹     ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
رسایی:
نایب‌رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نهم گفت: در محافل خصوصی خواص به نقل از مقامات قضایی گفته می‌شود که بر اساس روال عادی پرونده، حسین فریدون نیز باید بازداشت شود، اما چرا اقدامی صورت نگرفته است؟
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس نهم  گفت: موضوع بانک هایی که مدیرانشان از شعبات خارجی خودشان تسهیلات ارزی چند هزار میلیاردی با سود صفر درصد می‌گرفتند و آن تسهیلات ارزی را به داخل کشور می‌آورند و برخی افراد، آن تسهیلات را به نام خود در شعب داخلی همان بانکها سرمایه گذاری می کردند و سود 24 درصد به جیب می‌زدند، و زمزمه ارتباط عناصر این شبکه داخلی و خارجی با حسین فریدون، دیگر موضوعی نیست که بشود پنهانش کرد.
 
* هنوز درباره حسین فریدون با ایما و اشاره صحبت می‌شود
 
وی با تأکید بر این که درباره اقدامات غیرقانونی حسین فریدون البته موارد دیگری هم مطرح است، خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته، مدیرعامل سابق بانک ملت که از تیم سرخه‌ای‌ها بود و در این پروژه دست داشت، بازداشت شد، اما هنوز درباره حسین فریدون با ایما و اشاره صحبت می‌شود.
 
رسایی گفت: در محافل خصوصی خواص به نقل از مقامات قضایی گفته می‌شود که بر اساس روال عادی پرونده وی نیز باید بازداشت شود، اما در این باره تاکنون به‌دلیل مقاومت‌هایی که می‌شود، اقدامی صورت نگرفته است . . . چرا؟
 
* آیا قرار است مهدی هاشمی دیگری در کشور درست شود؟
 
وی ادامه داد: سئوال این است: «آیا قرار است مهدی هاشمی دیگری در کشور درست شود»؟ چرا با «دست دست کردن» و کش دادن موضوع، اجازه داده می‌شود تا هر روز حرف و حدیث جدیدی مطرح شود؟
 
نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: چرا آقای فریدون خودش پیش‌قدم نمی‌شود و بر اساس قاعده «آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است» آمادگی خود را برای بررسی موضوعات مطروحه اعلام نمی‌کند؟
 
*مگر روحانی فریاد نزد که با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته است؟
 
وی اضافه کرد: چرا آقای روحانی، خود برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با برادرش پیش‌قدم نمی‌شود؟ مگر ایشان فریاد نزد که با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته است؟
 
رسایی خاطرنشان کرد که مگر معاون اول روحانی نگفت: «در مبارزه با فساد نباید بگوییم آن مدیر، یا برادر، یا هر وابسته دیگری خط قرمز من است. هیچ‌کس نباید احساس کند خط قرمزی دارد. اگر کسی از نزدیکان یا وابستگان مسئولی دستش به ناحق به بیت‌المال آلوده شده باشد، باید برخورد شود» پس چرا درباره برخورد با حسین فریدون تعلل می‌شود؟
 
وی افزود: مگر وزیر دادگستری دولت یازدهم در برنامه متن و حاشیه سیما در برابر مردم در مورد لابی برادر رئیس جمهور در انتصاب مدیر عامل بانک رفاه نگفت: «اگر فرد منصوب شده فساد و خلافی کرده است با آن قطعاً برخورد شده و افراد نیز باید سعی کنند که توصیه‌پذیر نباشند. افراد با نفوذ نیز نباید افرادی که مشکلات مختلف دارند را مورد توصیه قرار بدهند. بنابراین هیچ‌یک از ارکان دولت خط قرمز نیستند و قطعاً با فساد برخورد می‌شود»؟
 
نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس نهم گفت: رئیس دولت راستگویان باید ثابت کند خط قرمزی ندارد و به‌جای حمایت از برادرش، خود در بررسی تخلفات حسین فریدون پیش‌قدم شود.
 
این نماینده مجلس نهم تصریح کرد: با این همه، اگر حسین فریدون یا برادر ایشان ـ حسن روحانی ـ برای رسیدگی به آنچه در باره تخلفات وی ـ فریدون ـ مطرح است، پیش‌قدم نشدند، قوه قضاییه باید با قاطعیت اقدام کند و بعد از رسیدگی سریع، چنانچه جرایم و تخلفات حسین فریدون ثابت شد، برخورد قانونی کند و اگر وی تبرئه شد، با اعلام عمومی آن باب این حرف و حدیث‌ها را ببندد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها