يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۱۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
یک تاجر یمنی مقیم عربستان، برای خرید چماقی که یک پیرزن ترک در شب کودتا در دست داشت، مبلغ 100 هزار ریال عربستان (حدود 97 میلیون تومان) پیشنهاد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، علی محمد الصبان، تاجز یمنی مقیم عربستان گفت: حاضرم برای خرید چوب دستی پیرزنی که برای مقابله با کودتاچیان ترکیه در به خیابان آمده بود، 100 هزار ریال بپردازم.

وی در توضیح علت این پیشنهاد گفته است: از کار این پیرزن ترک خوشم آمد، چون خطر پیروزی کودتاچیان بر سرنوشت فرزندان و نوه هایش را درک کرد و به خیابان آمد.

چماق صد میلیونی پیرزن ترک! +عکس

پیش از این هم یک عربستانی پیشنهاد داده بود که گوشی تلفنی را که پس از آغاز کودتا، اردوغان با آن به مردم ترکیه پیام داده بود، به مبلغ یک میلیون ریال عربستان خریداری کند.

این  در حالی است رسانه های عربی از جمله العربیۀ عربستان، به جانبداری از کودتاچیان در ساعات اولیه کودتا و پیش از شکست قطعی آنان، متهم شده اند. دولت امارات هم به حمایت مالی و سیاسی از کودتاچیان متهم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها