أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۱۴۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
فرزند شاه مخلوع ایران در مصاحبه با یک روزنامه سعودی مدعی شد نظام ایران در حال نابودی است و اصلاح آن امکان پذیر نیست!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا پهلوی در مصاحبه با این روزنامه سعودی در یک گزافه گویی بی اساس مدعی شد شیوه رژیم ایران، فریب مردم با بازی اصلاحاتی است که مدعی آن است و هر تغییر و یا اصلاحی به نظر می رسد محال باشد.

فرزند شاه مخلوع ایران همچنین در ادامه گزافه گویی های خود مدعی شد هدف تهران از افزایش مداخلات منفی خود در امور کشورهای منطقه، ایجاد توجیهاتی برای بقای خود است؛ از این رو نیازمند چنین بحران آفرینی هایی است.

وی در ادامه اظهارات بی اساس خود مدعی شد: رژیم ایران، رژیمی شعاری باقی خواهد ماند و فساد در آن ریشه دوانده و یک مافیای اطلاعاتی در تمامی بخش های آن نفوذ کرده است.

رضاپهلوی: رژیم‌ایران درحال زوال است!+عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
۱
۰
برو همجنس باز تو مانند پدرت به ایذر مبتلا شدی واز بدبختی به سران وهابیت رو اوردی وجوجه این مد نظر داشت باش که تا زنده ایم رزمنده ایم وتاجان داریم از مقام معظم رهبری با خون دل جانفشانی میکنیم واگر دستور دهد تنت را از سرت جدا می کنیم کثافت پدرت به روباه پیر انگلستان اطمینان داشت ولی وقتی که از ایران اخراج کردیم روباه پیر نه محلی و نه اقامتی به ایشان داد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها