أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۱۵۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
بسیاری از کاربران فضای مجازی و چهره های سرشناس کشورمان به طراحی لباس فرم کاروان ایران در المپیک 2016 ریو واکنش نشان دادند.

به گزارش پایگاه 598، پس از انتشار تصاویر مراسم رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک ریو، موجی از انتقادات علیه طراحی و رنگ این لباس ها در فضای مجازی به راه افتاد. انتقاداتی که توسط چهره های سرشناس کشورمان ادامه و حتی بیانیه کمیته ملی المپیک مبنی بر اصلاح لباس فرم کاروان ایران هم نتوانست جلوی آن رابگیرد.

 

در جدیدترین اعتراض ها، تعدادی از کاربران فضای مجازی به صفحه منتسب به مهناز آرمین طراح لباس فرم ایران در المپیک هجوم بردند وی نیز درگفت و گویی عنوان کرد: قشنگ‌ترین لباس را هم تن این مانکن‌ها می‌کردند باز هم زشت دیده می‌شد، طرح و رنگ لباس از سوی کمیته ملی المپیک تعیین شده بود و مرا محدود کرده بودند که این رنگ‌ها را انتخاب کنم، در واقع نقش من این بود که فقط طرح فرش را روی مانتوهای بانوان پیاده کردم.

در ادامه واکنش چهره های سرشناس و کاربران شبکه های اجتماعی را مشاهده می کنید:

اعتراض چهره ها

علی کریمی

سعید معروف

شهرام محمودی

رامبد جوان

داود عابدی، گزارشگر شبکه خبر

سیدمحمد موسوی

آتیلا حجازی

آرش میراسماعیلی

شریفی مقدم، گوینده خبر

عادل غلامی

 

اعتراض کاربران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها