يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۲۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
بازیگر سریال«خانه سبز» در دلایل دوری خود از سینما و تلویزیون در سال‌های اخیر گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرانه مهین ترابی، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به دلیل کم‌کاری خود در سالهای اخیر گفت: در سینما بیشتر نقش‌های محوری را بازی می‌کردم اما هم‌اکنون فقط پیشنهاد نقش مکمل و گذری را دارم و به همین دلیل کمتر بازی در فیلمی را قبول می‌کنم.

بازیگر «آتش بس» ادامه داد: علاقه‌ای به نقش‌های واسطه‌ای ندارم، از طرفی هیچ وقت این نقش‌ها به خوبی تجزیه و تحلیل و شخصیت‌پردازی نمی شوند. بنابراین ترجیح می‌دهم کمتر چنین نقشی را بپذیرم.

بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» در خصوص حضور در تلویزیون عنوان کرد: تلویزیون نسبت به گذشته  تولیدات کمتری دارد، به همین دلیل پیشنهاد قابل توجه ای نداشته‌ام. امیدوارم در آینده روزهای خوبی را در صدا وسیما شاهد باشیم چراکه تلویزیون به دلیل گستردگی و دسترسی همگانی می‌تواند موضوعات امیدبخش و فرهنگ‌ساز را مطرح کند.

مهین ترابی درباره حضور خود در آثار نمایش خانگی خاطر نشان کرد: تاکنون کاری برای پخش نداشتم، فقط یکبار سریال «عشق تعطیل نیست» را پذیرفتم که آن هم بعد از 5 جلسه فیلم‌برداری متوقف شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها