يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۲۱۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۰     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، کیهان در ستون گفت و شنود امروز خود نوشت: گفت: شهرام جزایری در مصاحبه با روزنامه آرمان گفته است «از کیهان ممنونم که مرا مشهور کرد»!

گفتم: ولی نامه شهرام جزایری که از زندان و با خط خودش خطاب به مدیرمسئول کیهان نوشته بود موجود است که در آن می‌نویسد؛ «دستگاه قضایی می‌خواهد مرا آزاد کند ولی مطالب و نوشته‌های شما مانع از آن است»!

گفت: احتمالا این دفعه می‌گوید از کیهان ممنونم که مانع آزادی من شده بود!

گفتم: شهرام جزایری به برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای پول‌های کلانی داده بود، حالا چه حسابی است که روزنامه آرمان در اوج مباحث مبارزه با فساد اقتصادی، در پی تطهیر او برآمده است؟ یعنی با این روزنامه هم بعله؟!

گفت: چه عرض کنم؟! حتما یک چیز جذابی در روزنامه آرمان دیده که جذب آن شده!

گفتم: یارو رفت توی مطب دکتر و گفت؛ آقای دکتر من فکر می‌کنم که پشه هستم! دکتر گفت؛ من دندان‌پزشکم، مطب روان‌پزشک اون روبروست. یارو گفت؛ می‌دونم!  دکتر پرسید؛ پس چرا اومدی اینجا؟ و یارو گفت؛ آخه مهتابی مطب شما روشن بود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها