يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۲۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: در نامه‌ای به ریاست حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های تهران آمادگی خود جهت سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اعلام کرده‌ایم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد باقر پیش‌نمازی، رئیس ستاد نماز جمعه تهران در گفت‌وگویی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به سخنرانی دانشجویان پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: ستاد نماز جمعه تهران در نامه‌ای به ریاست حوزه نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های تهران آمادگی خود را جهت این رهنمود اعلام کرده است.

وی افزود: نهاد نمایندگی رهبری به دلیل اشراف کافی بر شئون مختلف تشکل‌های دانشجویی و تعامل با آنها، وظیفه تعیین این سازوکار و نوبت دهی به تشکل های مختلف را عهده دار شده است.

پیش نمازی ضمن اشاره به آمادگی کامل ستاد نماز جمعه تهران برای استقبال از سخنرانی دانشجویان در پیش از خطبه ها عنوان داشت: ما از همین هفته آماده‌ی سخنرانی نماینده تشکل ها در نماز جمعه هستیم؛ در حال حاضر منتظر پاسخ این نهاد و اجرایی کردن این سازوکار هستیم.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران در پایان با اشاره به فرصت مناسب برای حضور بیشتر و بهتر دانشجویان در نماز جمعه خاطرنشان کرد: بعضی از هفته ها به دلیل مناسبت های دینی یا انقلابی و سالروز تأسیس برخی از نهاد‌ها، فرصت مناسب‌تری جهت ایراد سخنرانی و اطلاع رسانی دانشجویان  خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها