کد خبر: ۳۸۶۲۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
رسانه های اسراییلی روز شنبه جنجال مربوط به تجاوز و آزار جنسی ۱۶ سرباز و افسر زن به دست یک ژنرال ارتش این رژیم را که زلزله ای در اسراییل ایجاد کرد پوشش دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از شبکه خبر، خبرگزاری اسپوتنیک روز یکشنبه گزارش داد: این زلزله بعد از آن رخ داد که دادستان نظامی اسراییل سرتیپ «اوفک بوخاریس» ژنرال بلندپایه ارتش این رژیم را به تجاوز و آزار جنسی 16 نظامی زن اسراییلی متهم کرد.

ژنرال بوخاریس روز جمعه و یک روز بعد از متهم شدن در مسایل مربوط به تجاوز جنسی، بی آبرویی و بدرفتاری با دو افسر زن تحت فرمان خود در دادگاه نظامی اسراییل حاضر شد.

پایگاه اینترنتی عبری « واللا » اعلام کرد این دو افسر زن ارتش اسراییل زمانی که ژنرال بوخاریس فرمانده تیپ گولانی بود تحت امر وی فعالیت می کردند.

روزنامه عبری « ها آرتص » نیز اعلام کرد این ژنرال ارشد ارتش اسراییل به ارتکاب جرائمی مثل تجاوز جنسی ، بی بند و باری ، فسق و فجور جنسی و بی آبرو کردن افراد متهم شده است.

این روزنامه افزود ژنرال بوخاریس به ارتکاب 16 مورد تجاور و آزار جنسی در حق سربازان و افسران زن که در ارتش، تحت فرمان وی خدمت می کردند متهم است.

جرشون هکوهین وکیل مدافع این متهم به نقش ژنرال بوخاریس در فرماندهی ارتش اسراییل اشاره کرد و وی را یکی از فرماندهان برجسته دانست و این که او یک الگو است و کارهای بزرگی انجام داده و در نهایت امانتداری خدمت کرده است.

هکوهین گفت: « ژنرال بوخاریس بی گناه است مگر این که جرمش ثابت شود. این پرونده همچنان در دست تحقیق است و حکم قطعی درباره آن داده نشده است. »

این در زمانی است که سخنگوی ارتش اسراییل گفت:‌« فرد مظنون یک افسر بلندپایه است و حکم نهایی درباره او را دادستان کل نظامی مشخص می کند و این حکم باید در نهایت امانتداری صادر شود.»

بر اساس این کیفرخواست، ژنرال بوخاریس جرائم جنسی را در مکان های مختلف از جمله در دفترش ، در خودرو نظامی اش ، در یکی از پادگان ها ، در خانه و در مکان های دیگر مرتکب شده است.

این اتهامات فوریه گذشته علیه ژنرال بوخاریس مطرح شد و همین امر گادی آیزنکوت رییس ستاد ارتش اسراییل را به برکنار کردن وی از سمتش در ماه آوریل واداشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها