کد خبر: ۳۸۶۲۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه گل، بعد از پايان اردوي استقلال در كشور ارمنستان، تصوير عجيب و بحث‌برانگيزي از برخي عوامل اين باشگاه در كنار يك زن بدپوشش منتشر شد. اين تصوير به سرعت در شبكه‌هاي اجتماعي بازتاب يافت به طوري كه خيلي از هواداران پرسپوليس با تمركز روي آن مدعي شدند اگر چنين تصويري مثلا از سوشا مكاني به انتشار رسيده بود، فدراسيون فوتبال به شدت با موضوع برخورد مي‌كرد. از قرار معلوم همين فشارها باعث شده عوامل فدراسيون به طور جدي‌تري در پي بررسي اين پرونده باشد.

در تصور مزبور 4 فرد منتسب به باشگاه استقلال به چشم مي‌خورند كه سرشناس‌ترين آنها مهدي رحمتي است. پيش‌تر از قول رحمتي نوشته بودند اين زن دردسرساز، اجير شده بود تا با ثبت اين عكس، استقلالي‌ها را به دام بيندازد. با اين وجود ديروز شنيديم موضوع جدي‌تر از اين حرف‌هاست و پرونده رحمتي به شكل ويژه‌اي در حال بررسي است.

در همين راستا روز گذشته حميسي، رييس حراست فدراسيون فوتبال به خبرنگار ما گفت: «من دو، سه روز پيش متوجه شدم كميته صيانت پيگير عكس‌هاي منشوري رحمتي در اردوي ارمنستان است. ما حتما اين موضوع را پيگيري مي‌كنيم، اما بخشي كه اين موضوع را مورد بررسي قرار داده كميته صيانت سازمان ليگ است.» همچنين سمامي، عضو كميته اخلاق هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما مدعي شد هر زمان نامه‌اي به آنها زده شود، اين كميته با موضوع برخورد خواهد كرد.

به اين ترتيب روشن مي‌شود كه داستان عكس جنجالي رحمتي و دوستانش در ارمنستان تا حدودي بيخ پيدا كرده و ممكن است اين مهره كليدي استقلال را با محروميتي ديگر مواجه كند. در حال حاضر رحمتي به دليل حوادث رخ داده در بازي استقلال و تراكتورسازي در هفته 29 ليگ پانزدهم، از دو بازي ابتدايي تيمش در ليگ شانزدهم محروم است. اگر قرار باشد ماجراي مربوط به اين عكس هم براي او محروميتي ديگر به دنبال بياورد، باشگاه استقلال حسابي به دردسر خواهد افتاد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها