أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۲۴۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، حوالی ظهر دیروز خبری روی خروجی سایت‌ها آمد که نشان می‌داد استقلال از بابت بازی کردن کنعانی‌زادگان خیالش راحت شده است. خبر این بود: «باشگاه استقلال و پرسپولیس با هم بر سر کنعانی‌زادگان به توافق رسیدند و سازمان لیگ کارت بازی این مدافع را صادر کرده.» اما در ادامه این خبر آمده بود که باشگاه استقلال باید بابت رضایتنامه این بازیکن 400 میلیون به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. برای اینکه از صحت وسقم ماجرا مطلع شویم به سراغ شهبازی یکی از مسوولان سازمان لیگ رفتیم. شهبازی در این زمینه گفت: «بله این خبر درست است. کارت بازی کنعانی‌زادگان را صادر کردیم.» اما رای کمیته انضباطی که اعلام نشد؛ پس چطور این بازیکن می‌تواند بازی کند؟ این مقام مسوول در پاسخ به این سوال می‌گوید: «مسوولان دو باشگاه در این ارتباط با هم به توافق رسیدند و ما هم بعد از این توافق، کارت بازی کنعانی‌زادگان را صادر کردیم.»

گفته می‌شود چهارصد میلیون بابت رضایتنامه این بازیکن پرداخت شده تا باشگاه پرسپولیس رضایتنامه‌اش را صادر کند! شهبازی در این زمینه می‌گوید: «من در جریان این ماجرا نیستم. مهم این بود که بین دو باشگاه توافق انجام شد و ما کارت بازی این بازیکن را صادر کردیم.» بعد از اظهارنظر‌های شهبازی به سراغ توفیقی یکی از مسوولان باشگاه استقلال رفتیم تا مشخص شود دو باشگاه برسر چه مبلغی با هم به توافق رسیدند اما توفیقی جواب نداد تا این مساله همچنان مبهم بماند اما وجه اصلی این ماجرا بازیکنی بود که گفته می‌شود برای پیوستن به استقلال یک میلیارد گرفته است و حالا با توجه به اینکه استقلال چهارصد میلیون هم باید بابت قراردادش بپردازد در کل کنعانی‌زادگان نزدیک یک میلیارد و نیم از استقلال گرفته! که این مساله می‌تواند قابل تامل باشد. مدافع جنجالی استقلال اما بعد از صدور کارتش در مورد ماجرای پیش آمده گفت: «همراه با مسوولان استقلال و مدیر برنامه هایم به سازمان لیگ مراجعه کردم. خدا را شکر می‌کنم پس از جلسه‌ای که داشتیم کارت بازی‌ام را دریافت کردم. باید اینجا از علیرضا منصوریان تشکر کنم. استقلالی‌ها مطمئن باشند جواب خوبی شان را با بازی‌های خوب داده و جانم را هم برای استقلال می‌دهم. من یک قولی به منصوریان دادم که آخر فصل من بهترین بازیکن استقلال خواهم بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها