أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۲۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
دروازه‌بان استقلال گفت: فكر مي‌كنم اگر شرايط براي من خوب پيش برود و همه چيز طبق برنامه ريزي كادرفني انجام شود مي‌توانم دروازه تيمم را بسته نگه دارم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، دروازه‌بان استقلال در ابتداي ليگ برتر با خوش شانشي بزرگ روبرو شده است هرچند كه بي‌ترديد فشار روي او بسيار زياد خواهد بود. محروميت مهدي رحمتي در 2 بازي اول ليگ برتر به خاطر اتفاق‌هاي بازي با تراكتورسازي در فصل گذشته باعث شده كه سيد حسيني اين فرصت را پيدا كند كه در 2 هفته اول ليگ برتر در درون دروازه استقلال قرار بگيرد. اين اتفاق باعث شده كه دروازه بان فصل گذشته ملوان اين فرصت را داشته باشد كه در بازگشت به استقلال بتواند در درون دروازه تيمش قرار بگيرد و بتواند توانايي‌هاي خود را نشان بدهد.

سيد حسين حسيني در اين باره به نسيم مي‌گويد: در ابتداي صحبت‌هايم بايد بگويم كه واقعا روزهاي سختي را پشت سرگذاشتم. من 3 ماه مصدوم بودم و همه مي‌دانند كه چقدر كارم سخت بود كه بتوانم بدنم را به شرايط مسابقه برسانم. در اين مدت سخت تمرين كردم تا بتوانم در درون دروازه استقلال قرار بگيرم.

او ادامه داد: واقعا از آقاي منصوريان ممنونم كه به من اين فرصت را داد تا آماده بازي‌ها شوم. كار واقعا سخت بود و من بعضي از روزها حتي 3 نوبت در روز تمرين مي‌كردم كه به اين شرايط برسم. حالا هم فكر مي‌كنم آمادگي مناسبي دارم و مي‌توانم به تيمم كمك كنم.

حسيني بايد در 2 بازي اول ليگ برتر جاي مهدي رحمتي را بگيرد كه فصل گذشته بهترين عملكرد را درون دروازه استقلال داشت. او در اين باره هم مي‌گويد: آقا مهدي بسيار دروازه‌بان بزرگي است و من اين موضوع را به خوبي مي‌دانم. پركردن جاي او به اين راحتي نيست ولي من هم مي‌خواهم براي استقلال مفيد باشم و به همين دليل تمام تلاشم را براي اين موضوع مي‌كنم. اميدوارم هواداران استقلال در پايان بازي از من راضي باشند.

وي ادامه داد: 4 سال منتظر اين فرصت بودم كه خودم را نشان بدهم. مطمئن باشيد اين فرصت را به سادگي از دست نمي‌دهم. من قبلا در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا براي استقلال بازي كرده بودم ولي هرگز در ليگ و چنين بازي‌هاي حساسي بازي نكرده بودم.

دروازه‌بان استقلال در مورد ميزان آمادگي‌اش براي بازي امروز اينطور توضيح مي‌دهد: همانطور كه قبلا هم گفتم تمرينات سختي را پشت سرگذاشتم و به سختي بدن خود را به شرايط مسابقه نزديك كردم. هميشه بازي كردن بعد از 3 ماه مصدوميت بسيار سخت است ولي من اعتماد به نفس خوبي دارم و البته انگيزه زيادي دارم. خدا را شكر با بازي دوستانه‌اي كه برابر خونه به خونه بابل انجام دادم از نظر اعتماد به نفس شرايط خوبي دارم و اميدوارم بتوانم براي استقلال مثمر ثمر باشم.

حسيني در پايان گفت: من دوست دارم با رحمتي براي حضور در دروازه استقلال رقابت كنم و 2 بازي اول ليگ فرصت بسيار مناسبي است كه ثابت كنم مي‌توانم بازيكن مهمي باشم. فكر مي‌كنم اگر شرايط براي من خوب پيش برود و همه چيز طبق برنامه ريزي كادرفني انجام شود مي‌توانم دروازه تيمم را بسته نگه دارم. البته من فكر مي‌كنم در فوتبال چيزي قابل پيش بيني نيست و بايد ديد در زمين مسابقه چه اتفاقي مي‌افتد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها