أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۲۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
سرمربي سرخپوشان پايتخت براي سومين بار قرار است با اين تيم در ليگ برتر استارت بزند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، برانكو ايوانكوويچ از اواخر فروردين‌ماه سال 1394 هدايت پرسپوليس را به‌عهده گرفت. در آن زمان، پرسپوليس با حميد درخشان قطع همكاري كرده بود و حسين عبدي، سرخپوشان را مقابل النصر عربستان در ليگ قهرمانان آسيا به ميدان فرستاد.

وقتي حضور برانكو در پرسپوليس قطعي شد، محمدحسين نژادفلاح، سرپرست وقت باشگاه از برانكو درخواست كرد هر طور شده، خودش را به تهران برساند تا در روزي كه بيش از 90 هزار نفر در ورزشگاه بودند، او روز خوبي را در كنار تيم جديدش تجربه كند.

برانكو سپس به كشورش برگشت تا كارهاي مقدماتي بازگشت به ايران را پشت سر بگذارد. در غياب او، آندره پاناديچ دستيار كرواتش، پرسپوليس را به اهواز برد كه تلاش او به عنوان نفر اول تصميم گيرنده در كادرفني، حاصلي جز تساوي يك – يك مقابل استقلال خوزستان در پي نداشت.

وقتي برانكو به تهران رسيد، سرخپوشان بايد به مصاف سپاهان مي‌رفتند و اين براي اولين بار بود كه برانكو به صورت رسمي و به عنوان سرمربي قانوني روي نيمكت پرسپوليس نشست. سرخپوشان با گل دقيقه 44 مرحوم هادي نوروزي از حريف پيش بودند، اما در 5 دقيقه پاياني، سپاهاني‌ها با گلزني مهدي شريفي و لوسيانو پريرا به پيروزي رسيدند. اين اولين ناكامي برانكو در اولين حضور روي نيمكت سرخ‌ها بود.

چند ماه پس از آن و درست در روز 9 مردادماه سال 94 و در هفته اول از ليگ پانزدهم، برانكو دومين شروع خود را با پرسپوليس به عنوان سرمربي پشت سر گذاشت. در آن روز، اتفاقات عجيبي رقم خورد و پرسپوليس كه 3 بازيكن محروم به نام‌هاي سوشا مكاني، اميد عاليشاه و مهدي طارمي را در ليست خود مي‌ديد، به مصاف پديده مشهد در ورزشگاه آزادي رفت.

سرخپوشان مشغول طراحي حمله بودند تا شروع فوق‌العاده‌اي داشته باشند. اتفاقا گل اول روي پاس زيباي مرحوم هادي نوروزي و ضربه سر علي عليپور رقم خورد، اما پديده توانست با 2 گل، جواب محكمي به ميزبان بدهد. در ادامه، شوت زيبا و گل فراموش نشدني مرحوم نوروزي بود كه شرايط بازي را تغيير داد. تلاش سرخپوشان در نيمه دوم نيز بي‌نتيجه ماند تا پرسپوليس در هفته اول ليگ و در دومين شروع برانكو روي نيمكت اين تيم بار ديگر متوقف شود.

حالا برانكو در آستانه سومين شروع با پرسپوليس به عنوان سرمربي است. اين بار، مشكلات كمتر و تيم كامل‌تري در اختيار دارد، تيمي كه خودش تمام بازيكنان آن را جذب كرده است. بايد ديد آيا اين بار طلسم ناكامي‌هاي اين مربي كروات در هفته ابتدايي ليگ مي‌شكند يا باز هم توقف‌هاي برانكو ادامه مي‌يابد.

پرسپوليس از ساعت 20:45 سه‌شنبه (فردا) در ورزشگاه تختي تهران ميهمان سايپا خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها