أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۶۲۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
در روزهايي كه همه محرم نويدكيا را محكوم به بازيكن‌سالاري مي‌كنند، اما بايد ديد مهدي طارمي جوان با اين همه هياهو و رفت و آمدهاي قبل از شروع ليگ در كجاي اين ماجرا قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در روزهايي كه همه باشگاه سپاهان را متهم به بازيكن‌سالاري نسبت به محرم نويدكيا مي‌كنند و اين باشگاه اصفهاني را از بابت اختيارات گسترده‌اي كه در اختيار كاپيتان و اسطوره باشگاهشان گذاشته، مذمت مي‌كنند تنها 400 كيلومتر بالاتر، بازيكن‌سالاري در برخي تيم‌هاي پايتخت گوش فلك را كر كرده است.

يكي از اين بازيكناني كه قبل از شروع ليگ امسال جنجال و هياهوي زيادي را داشت مهدي طارمي جوان بود كه به زعم بسياري از كارشناسان يك مهاجم خوب ولي گاهي اوقات بي‌دقت است، حاشيه‌ها و مسائلي كه شباهت بسيار زيادي با جنجال‌هاي پيرامون محرم نويدكياي سپاهان در فصل گذشته بود.

پر واضح است كه در دو تيم سرخابي پايتخت كافي است تنها يك گل در دربي به ثمر برساني تا در خاطره همه هواداران جاي بگيري و فراموش نشدني شوي؛ حال بگذرد كه در دربي عملكردي مثل طارمي داشته باشي!

همين عامل براي او شد يك سرمايه تا تمامي رسانه‌هاي ايران روي اين بازيكن معطوف شوند و در روزهايي كه اخبار كمتري رخ مي‌داد، همه اخبار به اين بازيكن برگردد.

* رفت و برگشت طارمي به تركيه عامل دوچندان شدن محبوبيتش شد

طارمي پيش از شروع ليگ امسال قصد عزيمت به تركيه گرفت و پس از آن با جنجال‌ها و هياهوهاي فراواني بازگشت تا ضمن دوچندان كردن محبوبيتش، از تمرينات و اردوهاي پيش فصل در امان باشد؛ رفتاري كه پيش از اين نيز از بسياري از بازيكنان بزرگ در ايران ديده‌ايم و پديده‌اي آشنا در فوتبال به اصطلاح حرفه‌اي ماست.

اما نكته جالب اين جاست كه مهدي طارمي از محبوبيتش و از توجه رسانه‌ها به او نهايت استفاده را كرد تا خودش را به تيم برانكو تحميل كند.

همين عامل مي‌تواند در فصل پيش رو براي سرخ‌هاي پايتخت حواشي ايجاد كند، بازيكني كه در ابتداي راه جواني اين گونه براي باشگاهش حاشيه ايجاد مي‌كند، در آينده مي‌تواند خطرات بيشتري براي باشگاه بيافريند.

تمامي اين اتفاقات درحالي رخ مي‌دهد كه همه رسانه‌ها رفتار و اقدامات محرم نويدكيا را نكوهش كردند و از بازيكن‌سالاري در اصفهان خبر دادند اما حال چه شده است كه آن‌ها در مقابل اين بازي رسانه‌اي يك جوان بيست و چند ساله كوتاه مي‌آيند.

* زور هواداران پرسپوليس بيش از هواداران نويدكياست

شايد قدرت هواداران پرسپوليس چندين چند برابر هواداران محرم نويدكيا باشد و همين عامل دست برخي‌ها را براي اظهار نظر درباره طارمي مي‌بندد.

در حالي محرم نويدكيا مذمت مي‌شود كه جايگاه او اصلاً قابل قياس با هيچ بازيكن ديگري نيست و اين اصلاً به معناي تاييد رفتار كاپيتان محبوب زردها نيست؛ اما بازيكني كه با تيمش هم‌زمان به يك اندازه بزرگ شده‌اند و تمام افتخارات هر دو باهم رخ داده است، در فوتبال به دور از حرفه‌اي ايران مي‌تواند نقش فراتر از يك بازيكن را بيافريند.

حال اين را مقايسه كنيد با رفتار مهدي طارمي؛ طارمي جوان از شور هواداران استفاده كرد و هم از تمرينات پيش فصل گريخت و هم با قرارداد دلخواهش در تيم محبوبش بازي خواهد كرد؛ همچنين محبوبيتش دوچندان شد و به تيتر يك تمامي رسانه‌ها نيز تبديل شد.

همچنين نكته تأسف‌بار ديگر اين است كه برانكو يك مربي منظم و با ديسيپلين است اما اين بار مجبور است از مهدي طارمي استفاده كند.

اين رفتارها مي‌تواند تيم خوب برانكو را در همين ابتداي فصل به حاشيه ببرد و بسيار طارمي‌هاي جوان بودند كه در فوتبال ايران اسير ديده شدند و محبوبيت زياد قرار گرفتند و نامي ديگر از آن‌ها نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها