يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۲۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تبریز گفت: بدنبال واژگونی پراید در راه روستائی میاب، یک تن فوت و یک نفر دیگر مصدوم شد.
به گزارش پایگاه 598، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی تبریز گفت: بدنبال واژگونی پراید در راه روستائی میاب، یک تن فوت و یک نفر دیگر مصدوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حبیب حسینقلی زاده گفت: ساعت 8:40 امروز  در  جاده مرند-جلفا, راه روستائی میاب, واژگونی خودروی سواری پراید،منحر به مرگ یک تن و مصدومیت شدید یک نفر دیگر شد.

4 کشته و زخمی در واژگونی پراید +عکس

وی گفت:با اعلام این حادثه به اپراتوری فوریتهای پزشکی مرند , پایگاه اورژانس 115 عریان تپه به محل حادثه اعزام شدند و تکنسینهای اعزامی مرگ یک مرد حدودا 43 ساله را تائید و یک تن دیگر را که بشدت مصدوم شده بود با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان مرند انتقال دادند.

حسینقلی زاده گفت:عدم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی و نبستن کمربند ایمنی در حوادث ترافیکی آمار بسیار بالای مصدومین و کشته ها را در بر میگیرد و در این حوادث , واژگونی ها در صدر هستند و ارتباطی به نوع خودرو ندارد , که مطمئنا با رعایت  موارد ایمنی و راهنمائی رانندگی, شاهد کاهش این حوادث و تلفات خواهیم بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها