کد خبر: ۳۸۶۲۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
برگزاری دوره آموزش نظامی ویژه خانواده شخصیت های برجسته جنبش حماس در غزه با استقبال گسترده شرکت کنندگان مواجه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، سرویس های امنیتی و حفاظتی پلیس جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در نوار غزه دومین دوره آموزشی آگاهی بخشی امنیتی، فرهنگی و فکری را با عنوان "شکوفه های فلسطین" با محوریت همسران و دختران شخصیت های برجسته و رهبران این جنبش در پایگاه نظام استان جنوبی غزه برگزار کردند.

 در این مراسم فارغ التحصیلی «بهجت ابو سلطان» مدیر کل امنیت و حفاظت پلیس حماس، «راتب عمران» مدیر این سرویس ها در استان جنوبی غزه، «عبد الکریم شاعر» رئیس دایره آموزش و شماری از فرماندهان سرویس های امنیتی، نمایندگان پارلمان و شخصیت های برجسته حضور داشتند.

ابو سلطان در جریان سخنرانی خود در این مراسم تصریح کرد که ما به برگزاری دوره‌های آموزشی ادامه می‌دهیم و این دوره مختص بانوان نشانگر اهمیت نقش و جایگاه آنها در تمامی عرصه های زندگی است.

وی افزود سرویس‌های امنیتی و حفاظتی درصدد برگزاری دوره ای ویژه برای فرزندان شخصیت‌های برجسته به منظور آموزش مسائل امنیتی و فکری به آنها هستند و این دوره ها با استقبال گسترده شرکت کنندگان مواجه شده است.

عبد الکریم شاعر رئیس دایره آموزش سرویس های امنیتی و حفاظتی خاطر نشان کرد که این دوره به مدت یک هفته کامل (در قالب ۴۰ ساعت) برگزار شد و ۳۸ خانواده شخصیت های برجسته و حقوقی در آن حضور داشتند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، آموزش مسائل و اطلاعات امنیتی، فرهنگی و فکری به منظور تامین امنیت و مقاوم‌سازی منازل شخصیت های برجسته در قبال حملات امنیتی و خنثی سازی هر گونه حمله ای است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
این نمک نشناسان که با پول ملت ایران در برابر اسراییل ایستادند و نمکدان را شکستند امروز از حمله سعودی به یمن حمایت میکنند و در سوریه بر علیه مدافعان حرم میجنگند.بهتر هست نظام اسلامی حماس را فراوش کند بلکه این جانیان را تنبیه شدید بکند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها