أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۴۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
يك فرمانده نظامي دوران دفاع مقدس گفت: ۸۳۰ نفر از منافقين را با قيد فسادها و جناياتشان به اينترپل معرفي كرده‌‌ايم.
به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: سردار محمد شعباني امشب در مراسم گراميداشت سالگرد عمليات غرورآفرين مرصاد كه در محل اين يادمان برگزار شد، اظهار كرد: اينجا جايي است كه فرزندان سمنان در كنار رزمندگان كرمانشاه، همدان، مجاهدين عراقي (لشكر بدر) مردم و ساير نيروهاي اعزامي از سراسر كشور در مقابل منافقين ايستادند.

وي با بيان اينكه رهبران بزرگ از حرف‌هاي خود برنمي‌گردند چرا كه مي‌خواهند قهرمان بميرند به پذيرش قطعنامه 598 از سوي امام راحل اشاره كرد و افزود: امام راحل وقتي ديدند جنگ از مردانگي خارج شده و دشمن شهرها را بمباران مي‌كند و مردم مورد هدف قرار مي‌گيرند و از سلاح شيميايي عليه مردم استفاده مي‌شد آبروي خويش را با خدا معامله كردند.

اين فرمانده نظامي دوران دفاع مقدس با بيان اينكه امام مي‌فرمودند جنگ تا آخرين نفس ادامه دارد و جنگ جنگ تا پيروزي در نهايت بنابر صلاحديد قطعنامه را پذيرفتند و اين يك كار بزرگ بود، تصريح كرد: امام راحل 4 كار اساسي را در زمان حيات‌شان انجام دادندكه درجه اول منتظري را كنار زدند و در وهله دوم با پذيرش قطعنامه جنگ را به يك وضعيت مشخص رساندند.

شعباني سامان دادن قانون اساسي و اصلاح آن را موارد بعدي اقدامات اساسي عنوان كرد كه توسط امام خميني(ره)‌ در اواخر دوران حيات با بركت‌شان انجام دادند.

اين رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به اينكه اعزام كاروان راهيان نور به عتبات عاليات را راه‌اندازي مي‌كنيم كه براين اساس بازديد از پادگان اشرف، مقر منافقين نيز انجام مي‌گيرد، گفت:‌ مردم عراق منافقين را بيرون ريختند و اعضاي اين گروهك تروريستي به محلي در ليبرتي رفتند و ما 830 نفر از منافقين را با قيد فسادها و جنايت‌شان به اينترپل معرفي كرده‌‌ايم تا آنها را به ايران تحويل بدهند و البته نمايندگان عراق نيز عليه تعدادي از اعضاي منافقين كه در همكاري با صدام و انجام جنايات عليه مردم عراق دست داشته‌اند نيز اعلام جرم‌ كرده‌اند.

اين يادگار 8 سال دفاع مقدس با اشاره به اينكه امروز حزب‌الله در نقاط مختلف منطقه پرتوان است، خاطرنشان كرد: ما در عراق عمق استراتژيك داريم و اخيراً ديديم كه پادگان بدنام اشرف به چه وضعيتي دچار شد و امروز انقلاب ما مستحكم‌تر از قبل است.

وي با اشاره به اينكه عراق پس از قطعنامه به ايران حمله كرد و بخش عمده‌اي از نيروها در جنوب كشور درگير بودند و جنگ حالت فرسايشي پيدا كرده بود، تصريح كرد:‌ هنگامي كه منافقين حمله كردند مردم آنچنان حضوري داشتند كه امام راحل فرمودند اگر اين حضور را قبلاً مي‌ديدم قطعنامه را نمي‌پذيرفتم و اين ناشي از اين است كه برخي اطلاعات غلط به امام دادند و موجب شدند جام زهر را امام راحل بنوشند كه امروز بايد به مردم جواب بدهند.

شعباني با اشاره به حضور مردم در گردنه حسن‌آباد كه راه عبور ماشين‌ها را سد كرده بود، بيان داشت: هر جا ما كم آورده‌ايم خداوند به ما كمك كرده كه نمونه آن در ماجراي طبس و عمليات مرصاد قابل مشاهده است.

اين فرمانده نظامي دوران دفاع مقدس حضور مسعود رجوي را در عمليات مرصاد شايعه دانست و عنوان كرد:‌ مردم مسلمان عراق در استان دياله 53 نفر از منافقين را به درك فرستادند و در طول تاريخ سابقه نداشته عده‌اي از ايرانيان با دشمن عليه كشور خويش همراه شوند كه اين لكه ننگ بر پيشاني منافقين وجود دارد و اخيراً در جلسه منافقين در فرانسه كه 150 ميليون دلار براي برگزاري آن هزينه كردند حتي از مخالفان سوري براي پر كردن سالن اجلاس استفاده شد و يكي از مقامات كشور عربستان از واژه مرحوم رجوي استفاده كرد كه موجب همهمه در سالن و به هم ريختن تمام اجلاس شد.

وي با اشاره به اينكه ماشين مسعود رجوي قبلاً واژگون شده و سقف آن پرس شده است، خاطرنشان كرد: قسمت انتهاي ماشين آتش گرفته و صورت رجوي سوخته است كه اين فرد خائن و كثيف را ديگر به كسي نشان نداده‌اند و البته بعيد نيست به درك واصل شده باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها