کد خبر: ۳۸۶۴۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
فعال و افشاگر توئيتري سعودي فاش كرد، برخلاف اعلام عربستان، علت سقوط بالگرد آپاچي شرايط نامساعد جوي نبوده و حوثي‌ها آن را منهدم كرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: "مجتهد" افشاگر توئيتري سعودي اعلام كرد، بالگرد آپاچي عربستان كه امروز سقوط كرده، توسط حوثي‌ها ساقط شده است و برخلاف ادعاي رياض دليل سقوط آن شرايط نامساعد جوي نبوده است.

يك منبع امنيتي يمن ساعاتي پيش گزارش داد كه يك بالگرد نظامي ارتش يمن در منطقه‎اي بين الجوف و مأرب سقوط كرد و خلبان و كمك خلبان آن كشته شد.

منابع خبري عربستان گزارش كرده بودند كه اين بالگرد در حين انجام ماموريت و به دليل شرايط بد آب و هوايي سقوط كرده است كه در پي آن خلبان و كمك خلبان آن كشته شدند.

بنا بر اين گزارش، مجتهد افزود: آپاچي بالگردي قدرتمند است و در سخت‌ترين شرايط فعاليت مي‌كند اما حوثي‌ها آن را به همراه سه تانك آبرامز با موشك‌هاي كورنت منهدم كردند.

اين فعال توئيتري در ادامه اعلام كرد كه درگيري شديدي در مرز و محورهاي «المتون»، «المطمه»، «خب»، «الشعف» و «نهم» در جريان است و حوثي‌ها حملات موشكي خود را ادامه مي‌دهند. شمار تلفات عربستان در مرز حداقل 4 برابر ميزان اعلام شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها