يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۴۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور اطلاعيه‌اي اعلام كرد: مجلس گراميداشت نهمين سالگرد آيت‌الله مشكيني، در روز جمعه مورخ هشت مرداد ماه قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه در مصلاي بزرگ قدس قم برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، در اطلاعيه جامعه مدرسين حوزه علميه قم آمده است:‌ خاطره جانسوز رحلت عالم جليل القدر، فقيه وارسته و رئيس فقيد شوراي عالي جامعه مدرسين حوزه علميه قم مرحوم آيت الله حاج شيخ علي اكبر مشكيني(ره)  اندوه گراني است كه گستره دل‌ها را فرا گرفته و روان عاشقان را داغدار ساخته است.

در ادامه اين اطلاعيه آمده است: آن مفسر برجسته قرآن و معلم بزرگ اخلاق كه طي سال‌هاي عمر خود كوشيد تا با حُسن رفتار و شيوايي گفتار، دل‌هاي توده‌هاي مردم را عاشق اسلام عزيز سازد و اخلاق انبياء‌ و اولياي الهي را در جامعه گسترش دهد.

در پايان اين اطلاعيه بيان شده است: بدينوسيله به اطلاع مي‌رساند مجلس گراميداشت نهمين سالگرد آيت‌الله مشكيني، در روز جمعه مورخ هشت مرداد ماه قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه در مصلاي بزرگ قدس قم برگزار خواهد شد،از حضرات آيات عظام، علماي اعلام، فضلاء، طلاب عزيز و مردم قدرشناس قم دعوت مي‌شود تا با حضور با شكوه خود در اين مراسم از مقام شامخ آن عالم جليل القدر تجليل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها