کد خبر: ۳۸۶۴۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
ارتش رژيم صهيونيستي بار ديگر به بهانه‌هايي غير واقعي مناطقي در جنوب سوريه در جولان اشغالي را هدف قرار داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، شب گذشته بالگردهاي ارتش رژيم صهيونيستي براي چندمين مرتبه در ماههاي گذشته مواضع ارتش سوريه و نيروهاي دفاع ملي را هدف قرار دادند.

مقامات اين رژيم ساعاتي بعد اعلام كردند در پاسخ به حملات خمپاره‌اي، پايگاه‌هاي ارتش سوريه را هدف قرار دادند اما يك منبع ميداني در گفت‌وگو با بين‌الملل فارس اعلام كرد: ادعاي مقامات نظامي رژيم صهونيستي كذب است و مواضع آنها در جولان اشغالي مورد حمله قرار نگرفته است.

وي با بيان اين كه حومه مناطق جولان اشغالي تحت كنترل تروريست‌ها است، افزود: صهيونيست‌ها در ماههاي گذشته با طرح موضوعات دروغ و در راستاي حمايت از تروريست‌ها، پايگاه‌هاي ارتش سوريه را هدف مي‌گيرند.

اين منبع نظامي افزود: صهيونيست‌ها براي شعله‌ور كردن درگيري در جنوب سوريه و منحرف كردن اذهان از درگيري هاي شهر حلب، اين اقدامات متجاوزكارانه را انجام مي‌دهند.

وي به جزئيات حملات شب گذشته اشاره كرد و گفت: در ساعت 19:25 به وقت محلي 3 بالگرد صهيونيست‌ها در مناطق مرزي با استان قنيطره و در حد فاصل دو شهرك «الحميديه و الحريه» به پرواز درآمدند.

وي با بيان اين كه  2 بالگرد در ارتفاع پايين پرواز مي‌كردند، گفت: بالگرد سوم كه در ارتفاع بالا قرار داشت، با شليك 2 موشك پايگاه نيروهاي سوري را در غرب شهر «البعث» و در نزديكي محله‌هاي مسكوني در قنيطره هدف قرار داد.

اين منبع ميداني به بين‌الملل فارس گفت: در نتيجه اين حملات، پايگاه انبار مهمات و خمپاره‌ها تخريب شد اما آسيبي به نيروهاي ارتش و دفاع ملي سوريه وارد نشد؛ اين پايگاه در مقابل شهرك الحميديه كه تحت اشغال تروريست هاست، قرار دارد.

ناگفته نماند در 48 ساعت گذشته درگيري‌هاي سنگيني ميان نيروهاي سوري و تروريست‌ها در اين منطقه در جريان بود؛ چهار خودروي زرهي و يك كاميون حامل تجهيزات نظامي تروريست‌ها در درگيري‌هاي دو روز گذشته منهدم شده است.

ارتش سوريه نيز با انتشار بيانيه‌اي اعلام كرد كه اين اقدامات رژيم صهيونيستي در ادامه حمايت آشكار اين رژيم از تروريست‌ها در جنوب سوريه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها