أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۶۴۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
«سرعتي‌زن» تيم ملي واليبال ايران گفت: خوشحالم كه به فينال ليگ جهاني راه نيافتيم و توانستيم بيشتر استراحت كنيم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سيد محمد موسوي درمورد شرايط كلي تيم ملي واليبال ايران در آستانه رقابت‌هاي المپيك 2016 ريو اظهار داشت:  حدود 3 هفته تمرين با انگيزه داشتيم. خيلي اميدوارم شدم، چون زماني اعتماد به نفس‌مان به قدري پايين آمده بود كه مقابل حريفان در ليگ جهاني به مشكل خورديم، اما حالا خستگي از تن ملي‌پوشان بيرون رفته است.

وي با اشاره به برگزاري دو ديدار تداركاتي با ميزبان المپيك، عنوان كرد:المپيك بزرگترين رويداد ورزشي جهان است و ما هم براي نخستين بار وارد اين مسابقات مي‌شويم. شناخت زيادي از المپيك نداريم و تنها نكاتي را درمورد دهكده مسابقات شنيده‌ام. تلاش مي‌كنيم كه تمركز خود را از دست ندهيم و درگير عكس گرفتن با ستاره‌ها نباشيم.

سرعتي زن تيم ملي واليبال ايران گفت: بايد بازي به بازي پيش برويم، چراكه اگر بخواهيم از ابتدا به نتيجه نهايي فكر كنيم فشار و استرس زياد مي‌شود. طبق گفته لوزانو قدم به قدم پيش مي‌رويم و هدف اول اين است كه از مرحله نخست صعود كنيم. پس از آن هم مسابقات به صورت تك بازي برگزار مي‌شود و من بسيار اميدوار هستم كه نتيجه خيلي خوبي كسب كنيم.

وي با بيان اينكه شرايط المپيك كاملاً متفاوت است، افزود: شايد بهترين تيم‌هاي دنيا در المپيك شرايط خوبي نداشته باشند. در سال‌هاي اخير از 4 تيمي كه در فينال ليگ جهاني حضور داشتند تنها يك تيم توانسته بود به جمع 4 تيم برتر المپيك برسد. از اين بابت خوشحالم كه در ليگ جهاني به مرحله نهايي نرفتيم و توانستيم استراحت كنيم.

موسوي افزود: بازي اول ما با آرژانتين است و قطعاً حساسيت خاصي دارد. اين حساسيت به خاطر حضور ولاسكو نيست، بلكه بخاطر اين است كه اين تيم حريف مستقيم مان محسوب مي‌شود و بايد گام اول را محكم برداريم. ضمن اينكه فكر مي‌كنم در بازي اول بتوانيم راحت‌تر مسابقه‌اي كه در تهران با آرژانتين داشتيم، حريف را شكست دهيم.

سرعتي‌زن تيم ملي واليبال ايران درمورد لباس كاروان ايران در المپيك 2016 تصريح كرد: صحبت‌هاي زيادي مطرح شد، اما بايد بگويم كه اين لباس درخور شان ايران نيست. لباس‌هايي كه طراحي شده رنگ و دوخت مناسبي ندارد. متاسفانه يك برند ايراني هم نيست؛ خيلي از لباس‌هاي خودم در ايران طراحي و دوخته مي‌شود و كيفيت بسيار بالايي هم دارد. نمي دانم چه دليلي داشته كه اينگونه شده است و اميدوارم حداقل رنگ پيراهن را تغيير دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها