يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۶۴۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مديرعامل بيمارستان جم درباره پرونده مرحوم كيارستمي گفت:كار درمان آقاي كيارستمي را تيم درمان متشكل از جراحان در رشته‌هاي مختلف كه بيمار به آن نياز داشت انجام مي‌داد اما بايد توجه كرد كه جراحي عوارض دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تدين‌فر درباره موضوعات درماني مرحوم عباس كيارستمي گفت: من وارد قضاياي درماني نمي‌شوم؛ چراكه پرونده در اختيار سازمان نظام پزشكي و در حال بررسي است و مراجع قانوني بايد به اين سوالات پاسخ داده و اظهار نظر كنند. ما امروز فقط پاسخگوي سوالات بيمارستاني هستيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره برخي شايعاتي مبني بر عدم انجام كلونوسكوپي براي مرحوم كيارستمي افزود: مرحوم كيارستمي يك بار در بيمارستان آراد و يك بار هم در بيمارستان جم مورد كلونوسكوپي قرار گرفت و بيماري‌شان كه "تومور روده بزرگ" بود، از اين طريق تشخيص داده شد.

وي در پاسخ به سوال ديگري درباره هزينه‌هاي درمان "كيارستمي" و ميزان پولي كه از خانواده‌اش در طول درمان دريافت شده گفت: در ابتداي ورود آقاي كيارستمي به بيمارستان تنها شش ميليون تومان به عنوان وديعه از سوي بيمارستان دريافت شد؛ اين درحاليست كه كل هزينه‌هاي بستري‌شان كه در دو مرحله بستري شدند كه مرحله اول آن از 17 اسفند 94 تا 7 ارديبهشت 95 بود و مرحله دوم كه از 11 ارديبهشت 95 تا 13 اين ماه بود، حدود 185 ميليون تومان شده است.

وي برخي شايعات مبني بر نبود متخصص عفوني در جريان درمان اين كارگردان كشورمان را رد كرد و گفت: متخصص عفوني هم در روند درمان‌شان حضور داشته و همواره در بيمارستان متخصص عفوني حضور دارد.

تدين‌فر در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا دستيار دكتر احمد مير، كيارستمي را جراحي كرده است يا خير؟ گفت: كار درمان آقاي كيارستمي را تيم درمان كه متشكل از جراحان در رشته‌هاي مختلفي كه بيمار به آن نياز داشت، انجام مي‌داد. جراح عمومي اين تيم نيز بسيار باتجربه هستند. بنابراين تيم درمان برايشان اقدام مي‌كرد.

وي در پاسخ به سوال ديگري درباره برخي گفته‌ها مبني بر عدم حضور دكتر مير در يكي از جراحي‌ها درست است يا خير؟ گفت: يكبار در جراحي كيسه صفرايشان دكتر مير حضور نداشتند، اما تيم جراحي حضور داشته و اين اقدام را انجام دادند.

وي با بيان اينكه اصل پرونده‌ها و رونوشت‌هاي درماني آقاي كيارستمي در اختيار مراجع قضايي است، گفت: بنابراين هرآنچه را كه از سوي مراجع قضايي اعلام شود، مي‌پذيريم. بحث قصور را نيز بايد سازمان نظام پزشكي اعلام كند. اما بايد توجه كرد كه جراحي عوارض دارد و در هر كجا ممكن است رخ دهد و هيچ كس نمي‌تواند ادعا كند كه جراحي عارضه‌اي ايجاد نمي‌كند مگر اينكه هيچ جراحي انجام نداده باشد.

تدين‌فر تاكيد كرد: آقاي مير جراح بي‌تجربه‌اي نيست و بيشترين اعمال جراحي اين بيمارستان توسط وي انجام مي‌شود. هم خودش فرد تحصيل كرده‌اي است و هم پدر و عمويشان فرهيخته و با تجربه هستند. مير 20 سال است كه تجربه دارد و صدها عمل در خدمت پدر و عمويشان انجام داده‌ است.

وي در پايان تاكيد كرد: ما با اين حرف‌ها نمي‌خواهيم آرامش افكار عمومي بر هم ريزد و به همين دليل هم تا كنون سكوت كرده و هيچ صحبتي انجام نداده‌ايم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
وقتي مردم در كف بيمارستان زايمان كنند
مسلم است كه عمل جراحي شان هم منجر به انتقال به بخش قبر خواهدشد !!!

برگرفته از نظرات و تحليل شده از تفكرات جناب وزير بهداشت !!!

ههههههههههههههههه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها